וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה כתבה לאוהדיה: "לא נסבול התנהגות אלימה"

30.5.2013 / 20:12

המועדון שלח מכתב בעקבות האירועים באילת וגינה בחריפות את האלימות, האוהדים תקפו את המועדון בתגובה בפייסבוק

הרוחות במכבי חיפה עדיין סוערות מהניצחון אתמול (רביעי) על הפועל אילת. הירוקים עלו ליתרון 0:2 בסדרת חצי הגמר, והתקרבו מאוד למשחק הגמר שייערך באולמם, אבל במועדון התעסקו היום בעיקר עם התקרית החמורה שנרשמה במשחק, במהלכה הדליקו חלק מאוהדי חיפה אבוקה, מה שהוביל לעימות אלים עם המשטרה. בסיום המשחק, תקפו סגן היו"ר, ארנון שירן ומאמן הקבוצה בראד גרינברג את האוהדים שהשתתפו בעימות, והיום שלחה הקבוצה מכתב לאוהדיה.

מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג. אדריאן הרבשטיין
ספג חלק נכבד מאש האוהדים. גרינברג/אדריאן הרבשטיין

"אוהדים יקרים", נכתב במכתב, "כפי שראיתם/ שמעתם/ חוויתם בתחילת המשחק אתמול באילת התרחש אירוע אלים ביציע בו ישבו אוהדי הקבוצה ובמהלכו הודלקה אבוקה. מצפייה חוזרת באירועים ומעדויות שהגיעו לידנו, חלק מאוהדי הקבוצה נגרר להתגרות מצד האוהדים המקומיים שישבו ביציע סמוך וכתוצאה מכך המשטרה התערבה, דבר שהביא לליבוי היצרים. המועדון מגנה בחריפות כל גילוי אלימות פיסי או מילולי מצד אוהדים או כל גורם אחר. אנו מצפים מהאוהדים להתנהג באיפוק בכל מצב שמתפתח, גם אם "ההם התחילו".

"האירוע שהתרחש אתמול גורם נזק לקבוצה וגם לקהל האוהדים הרחב שבא ליהנות ממופע כדורסל של הקבוצה המצליחה שלו. האירוע, שהעכיר את האווירה, עלול היה לפגוע במומנטום החיובי שבו נמצאה הקבוצה באותו רגע. המועדון אוהב אתכם האוהדים ואת העידוד והתמיכה שאתם נותנים מהלב לקבוצה במשחקי הבית וגם במשחקי החוץ, אתמול הגעתם אפילו עד אילת ואנו מעריכים את זה. אבל המועדון לא יסבול התנהגות אלימה, מילולית או פיסית, מכל סוג שהוא.

"אנו נמצאים כעת בשלב מאוד מתקדם במאבק על תואר האליפות. אנו קוראים לכולכם האוהדים לבוא בהמוניכם למשחקים שנותרו, להיות השחקן השישי, לחשמל את האווירה, ולעשות את כל זה ברוח חיובית, בהוגנות ובהגינות".

אגב, התגובות של אוהדי מכבי חיפה בפייסבוק לא איחרו לבוא. "לפני הכל מה שעשיתם זה להאשים את הקהל שלכם בבגידה. אף מועדון לא שורף ככה את הקהל שלו ברגע", כתב אחד האוהדים. "אני מסכים עם מאמן הקבוצה", כתב אוהד אחר. "אנחנו באמת מטומטמים, מטומטמים שהמשכנו להגיע למשחקים של הקבוצה לכל חור בארץ למרות כל הביזיונות שההנהלה הרגילה אותנו בשנים האחרונות.אני אישית, לא אגיע למשחקים יותר". אוהדים נוספים תקפו את הטענות של ראשי המועדון, כשאחד מהם ציין: "זאת קבוצה של הקהל, לא קהל של הקבוצה". אוהדים אחרים כבר קראו להחרמת המשחק השלישי בבית, מול אילת.

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחרימו את המשחק הקרוב? אוהדי חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully