וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "האוהדים שהתפרעו התנהגו כמטומטמים"

29.5.2013 / 21:40

מאמן חיפה בהתקפה על אוהדיו שהתעמתו עם המשטרה: "מקומם לא כאן". שחקן אילת: "קיבלנו נוק אאוט בחימום"

אם היו שואלים את כל אוהדי הכדורסל בישראל איזו סדרת חצי גמר תהיה צמודה יותר- מכבי חיפה מול הפועל ירושלים, או מכבי תל אביב נגד הפועל ירושלים- ללא ספק כולם היו עונים שזו של אילת וחיפה. אלא שבינתיים, הקבוצה של בראד גרינברג לא מתחשבת ביריבתה, והערב דרסה אותה 84:105 באילת, עלתה ליתרון 0:2, והיא בדרכה הבטוחה למשחק הגמר, שיתקיים אצלה בבית.

מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג. אדריאן הרבשטיין
לא מוכן לקבל התנהגות כזו מהאוהדים של הקבוצה שלו. גרינברג/אדריאן הרבשטיין

מה שהעיב הערב על הניצחון של הירוקים, היו המהומות ביציע, שהחלו לאחר שאחד מאוהדי חיפה הצית אבוקה ביציע. הדבר הוביל לעימות עם השוטרים שעלו ליציע, וחמישה אוהדים נעצרו בעקבות האירועים. מאמן מכבי חיפה, בראד גרינברג, התייחס לתקרית ולאוהדי חיפה שגרמו לה ואמר: "לא ראיתי מה קרה, אבל לאש ביציע ומכות אין מקום בכדורסל. שתי הקבוצות רוצות לשחק כדורסל טוב וכל זה לוקח את תשומת הלב מהמשחק ומעליב את השחקנים. מי שעשה את זה הוא חוליגן ומקומו לא כאן. הם צריכים לבוא וליהנות מהמשחק ולא להתנהג כמו מטומטמים ביציע. זה קורה רק מחוץ לארצות הברית".

לאחר מכן, התייחס גם המאמן לניצחון הקליל ואמר: "המראה מטעה. שיחקנו טוב, התחלנו מצוין שוב. הם קבוצה חזקה, אבל שיחקנו שני משחקים טובים. בנינו יתרון מהיר ולקחנו החלטות טובות. על העובדה שאילת החליטה שלא להכליל את סקוטי הופסון אמר המאמן: "אני לא יודע מה קורה בחדר ההלבשה של אילת, על המגרש זה אנחנו נגדם. הסדרה הזו לא גמורה, יש לנו יריבה קשה. אנחנו טובים בינתיים, אבל במשחק הבא זה שוב 0:0. אנחנו בהחלט לא רוצים לחזור לכאן, אבל לאילת יש גאווה, שחקנים טובים ומאמן מעולה והם ירצו להמשיך את העונה".

סגן יו"ר מכבי חיפה ארנון שירן זעם גם הוא על התנהגות האוהדים: "בשם המועדון אני מגנה את מה שקרה. ברגע שנזרקה אבוקה ברור שמישהו עשה משהו חמור מאוד. זה חוסר אחריות להתנהג בצורה הזאת. נשקול את צעדינו בהמשך. הקבוצה משחקת כל כך יפה ואנחנו בכיוון כזה טוב, אני כועס. אני חושב שמה שהאוהדים עשו כאן הוא כמעט בגידה. זה חמור".

עידו קוז'יקרו הוסיף: "לא תכננו לפתוח כל כך חזק. ציפינו למשחק אגרסיבי כמו בפלייאוף, אבל הלכו לנו מהלכים טובים כמו שרצינו. שחקנים הגיעו בנקודת הזמן הזאת בכושר טוב מאוד ונקווה שנמשיך ככה. עובדתית זה לא נכון שאנחנו הכי טובים בליגה, אני מקווה שעוד שבועיים זה יהיה אחרת. יש בקבוצה שלנו חבורה של גברים, זו אמנם קלישאה ואני לא אספר שאנחנו מבלים כל היום ביחד, אבל יש פה הרבה שחקנים מנוסים ברמה הכי גבוהה. יש לנו היררכיה מאוד ברורה בקבוצה, ואין פה שום אגו, כל אחד יודע מה הוא צריך לעשות".

גל מקל אמר בסיום המשחק: "הסדרה ממש לא גמורה. יש לנו עוד הרבה לעשות כדי להשלים את העבודה, אנחנו בכושר טוב, הראינו את זה גם בסדרה מול גלבוע גליל".

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אין מקום לדברים כאלה ביציע. אוהדי חיפה, במשחק הקודם/אדריאן הרבשטיין

באילת כאבו מאוד את תצוגת הנפל שרשמה הקבוצה, בעיקר כשמדובר במשחק שני ברציפות שהדבר קורה, ועוד מול הקהל הביתי שלה. מאמן הקבוצה, עודד קטש נשאל האם קיבל את ההחלטה הנכונה שלא להכליל את הופסון בסגל וענה: "זו ועדת חקירה עכשיו? החלטות נכונות ברגע שמקבלים אותן, לא בדיעבד. כמו שהמשחק התפתח, זו לא הייתה הבעיה. לא משנה מי היה על המגרש, קיבלנו במשחק כזה 105 נקודות וזה לא צריך לקרות. לא היינו מוכנים למשחק הריצה שלהם. עברנו 22 בלי לעשות פאול. אני לוקח את כל האחריות, על כל הפסד מתחילת העונה וגם עכשיו".

"אין לי הסבר ליכולת. היה מצב רוח טוב לפני הסדרה, התחייבנו שמה שקרה בחיפה לא יחזור, אבל זה חזר. לפעמים זה עניין מנטלי ומאבדים ביטחון, לפעמים מומנטום של סדרה. זו תחושה לא נעימה, קשה לסיים את העונה הטובה הזו ככה ולכן נצטרך לכוון את כל הכוחות למשחק מספר שלוש".

שחקן בהפועל אילת אמר לוואלה! ספורט בסיום המשחק: "קיבלנו נוק אאוט כבר בחימום. לא היינו מוכנים לזה שוב, ועוד לפני שהספקנו להבין מה קרה, היינו כבר בפיגור 13. משהו רע מאוד עובר עלינו, כולם צריכים להסתכל במראה ולנסות להבין מה לא עשינו נכון. עוד הפסד אחד ואנחנו הולכים הביתה. סקוטי הופסון? גם איתו היינו מפסידים ומקבלים תבוסה. הוא השחקן הכי טוב שלנו, אין ספק, אבל מפה ועד ההפרש שקיבלנו יש דרך ארוכה מאוד. הוא היה חסר אבל זה תירוץ לאנשים חלשים".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. אדריאן הרבשטיין
שוב נותר ללא הסברים. קטש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully