וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן חתם לשלוש עונות בבני יהודה

30.5.2013 / 13:25

הבלם שסיים עונה מצוינת וחוזר על ידי מכבי חיפה נשאר בקבוצה של דרור קשטן: "מחכה לעשות סוף סוף תואר עם בני יהודה"

הבלם גל כהן, שסיים את חוזהו בבני יהודה והפך למבוקש מאוד בקרב מספר קבוצות בליגה, חתם היום (חמישי) לשלוש עונות במדי הזהובים אחרי שעוד בשעות הבוקר הצדדים היו במגעים מתקדמים. כהן, שהיה אחד המצטיינים בקבוצה בעונה החולפת, מוערך מאוד על ידי המאמן דרור קשטן וגם בעונות הקרובות הוא צפוי להיות העוגן של בני יהודה במרכז ההגנה. כהן חתם באמצעות סוכנו גלעד קצב כשהנושא סוכם לאחר פגישה עם המנכ"ל משה דמאיו, פה סוכמו הפרטים האחרונים. לבלם היו לאחרונה מספר הצעות בליגת העל, ביניהן ממכבי חיפה, אולם בסופו של דבר הוא ככל הנראה יאריך את חוזהו בשכונה.

כהן, 30, שיחק בשנתיים האחרונות בבני יהודה ואשתקד החמיץ רק 22 דקות ליגה במשך כל העונה. הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה ושיחק בקבוצה הבוגרת שלה עד 2011, למעט עונת השאלה אחת בהפועל רעננה. כהן העדיף את הצעת הזהובים למרות ששמו הוזכר כמועמד למכבי חיפה ועירוני קרית שמונה.

שחקן בני יהודה, גל כהן. טל לוי
"שמח שחתמתי לשלוש שנים". גל כהן/טל לוי

"אני שמח שחתמתי לשלוש שנים", אמר כהן. "כמו שכולם יודעים באמת התחברתי למועדון ואני אוהב את בני יהודה. אני יכול להגיד שכסף זה לא מה שהנחה אותי, טוב לי בבני יהודה אני אוהב את המקום, את השחקנים האחרים, את המאמן וכמובן את הקהל שכל הזמן שלח לי הודעות בימים האחרונים ותמך בי, זה מאוד ריגש אותי. אני באמת מאמין שלא הכל בחיים זה כסף ולכן המשכתי כאן, אני כבר מחכה לתחילת העונה וסוף סוף לעשות איזה תואר עם בני יהודה".

בקבוצה החתימו כבר שחקן זר אחד, הסנגלי יורו לאמין, ואחרי עזיבתו של פדרו גלבאן עשוי קשטן לצרף קשר זר נוסף וזאת לאור חוסר הוודאות לגבי הישארותו של ננאד מרינקוביץ', שסיים את חוזהו בקבוצה ומחזיק במספר הצעות מהליגה הגרמנית, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. מי שצפוי להישאר לפחות נכון לעכשיו הוא החלוץ ההונגרי אדם הרפקה, שלמרות עונה בינונית יחסית סיים את הפלייאוף עם חמישה כיבושים וחיזק את מעמדו אצל קשטן.

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת פתיחת העונה הבאה שנקבעה ל-2 ביולי. לראשונה מזה ארבע עונות לא הצליחו הזהובים להעפיל למשחקים במסגרת האירופית, דבר שהעניק לשחקנים פגרה מוארכת וכך גם התאפשר לקבוצה לסגור מחנה אימון בעיירה ליידן שבהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully