וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: גל כהן נמצא על סף סיכום

הבלם שחוזר על ידי מספר קבוצות בליגה, ביניהן מכבי חיפה, אמור לחתום לשלוש עונות נוספות במדי הזהובים ולהישאר

הבלם גל כהן, שסיים את חוזהו בבני יהודה והפך למבוקש מאוד בקרב מספר קבוצות בליגה, נמצא על סף סיכום לשלוש עונות נוספות במדי הזהובים, כך נודע לוואלה! ספורט. כהן, שהיה אחד המצטיינים בקבוצה בעונה החולפת, מוערך מאוד על ידי המאמן דרור קשטן וגם בעונות הקרובות הוא צפוי להיות העוגן של בני יהודה במרכז ההגנה. לבלם היו לאחרונה מספר הצעות בליגת העל, ביניהן ממכבי חיפה, אולם בסופו של דבר הוא ככל הנראה יאריך את חוזהו בשכונה.

שחקן בני יהודה, גל כהן. טל לוי
ימשיך להיות עוגן. גל כהן/טל לוי

בקבוצה החתימו כבר שחקן זר אחד, הסנגלי יורו לאמין, ואחרי עזיבתו של פדרו גלבאן עשוי קשטן לצרף קשר זר נוסף וזאת לאור חוסר הוודאות לגבי הישארותו של ננאד מרינקוביץ', שסיים את חוזהו בקבוצה ומחזיק במספר הצעות מהליגה הגרמנית, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. מי שצפוי להישאר לפחות נכון לעכשיו הוא החלוץ ההונגרי אדם הרפקה, שלמרות עונה בינונית יחסית סיים את הפלייאוף עם חמישה כיבושים וחיזק את מעמדו אצל קשטן.

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת פתיחת העונה הבאה שנקבעה ל-2 ביולי. לראשונה מזה ארבע עונות לא הצליחו הזהובים להעפיל למשחקים במסגרת האירופית, דבר שהעניק לשחקנים פגרה מוארכת וכך גם התאפשר לקבוצה לסגור מחנה אימון בעיירה ליידן שבהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully