וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב וקרית שמונה נאבקות על בריאן חרסיסיץ'

הקשר נוטה לאדומים, שהציעו לו חוזה לשנתיים, הצפוניים השוו את ההצעה. הפועל: "לא מנסים להכשיל את עסקת טביב ובית"ר"

היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, משה אביבי, הסכים לשמוע את טענותיה של הפועל תל אביב בוועדה להעברת הזכויות, אם וכאשר תיחתם עסקה בין אלי טביב לארקדי גאידמק על מכירת בית"ר ירושלים. כזכור, אתמול הגישה הפועל מכתב חריף ליועץ המשפטי ובו דרשה ממנו תשובות על ניגוד האינטרסים החריף שיעמוד אם טביב ירכוש את בית"ר, שכן בעלי הפועל לשעבר עדיין מחזיק ב-50 אחוז מהבעלות על האדומים ואף חייב לסלק את חובותיו למועדון בטרם יהפוך לבעלים של קבוצה אחרת. אביבי ענה אמש על המכתב ואישר להפועל להציג את טענותיה בועדה לעברת זכויות.

בקבוצה שבעי רצון מתשובתו של אביבי, אך במועדון ביקשו לציין כי אין הם רוצים למנוע או לעכב את רכישת בית"ר: "אין לנו שום עניין במה טביב יעשה מול בית"ר ואנחנו לא עושים זאת בכוונה להפריע למהלך הרכישה", אמר היום (רביעי) גורם במועדון. "האינטרנס היחיד שיש לנו הוא הפועל ואנחנו רוצים שטביב קודם כל יסיים את חובותיו להפועל ויעמוד בהסכמיו מול חיים רמון".

אלי טביב הבעלים של הפועל תל אביב. קובי אליהו
"האינטרנס היחיד שיש לנו הוא הפועל". טביב/קובי אליהו

מלבד העניין מול טביב, רן בן שמעון ממשיך לעבוד על בניית הקבוצה לעונה הבאה. במועדון רוצים לראות את רון ציבלין כמאמן הכושר בעונה הבאה, אך כרגע ישנם פערים גדולים בין הצדדים ואם ציבלין לא יוריד מדרישותיו, ספק אם יהיה חלק מהצוות המקצועי. שלומי ודררו, מאמן הכושר של בני יהודה, כבר נמצא במשא ומתן עם הפועל תל אביב ואם ציבלין לא יחתום\ הוא יהפוך להיות מאמן הכושר הראשי. חשוב לציין כי הפועל רוצה להחתים את שניהם בכל מקרה. בנוסף, בן שמעון צירף לצוות המקצועי את פסיכולוג הספורט אלעד אשכנזי שעבד עמו בקרית שמונה ובלרנקה. למעשה, אם ציבלין יחתום, הפועל תהנה מצוות מקצועי יותר גדול.

הרכש הראשון של בן שמעון עשוי להיות בריאן חרסיסיץ', עימו זכה באליפות בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה, אולם הקבוצה הצפונית עדיין נאבקת על שירותיו של השחקן שלה. האדומים שיפרו היום את הצעתם לחרסיסיץ' ומוכנים לתת לו חוזה לשנתיים, אך למרות העובדה שהוא נוטה ללכת לכיוונם ושבין הצדדים הייתה התקרבות משמעותית היום, עדיין קיימים פערים קטנים בין הצדדים. קרית שמונה לא מוותרת כאמור והשוותה את ההצעה של הפועל תל אביב והשחקן אמור להכריע עד יום ראשון היכן ישחק בעונה הבאה.

גם בנושא הקשר אלכס דה סילבה שמועמד להפועל אין עדיין חדש. בקפריסין מדווחים כי מטאלורג דונייצק האוקראינית מעוניינת בשחקן ומציעה לו סכומים גבוהים לחתום אצלה, אך זה ממתין להצעה מצד הפועל שכן גם הוא רוצה לחבור לבן שמעון, מאמנו בעונה שעברה. גם בלמי אנורתוזיס, ההולנדי יורגן קולין (32) והסלובני ברנקו איליץ' (30), מועמדים לחיזוק הקבוצה.

עלי חטיב, שחקן מכבי נתניה מול בריאן חרסיסיץ', שחקן עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
קרית שמונה לא מוותרת. חרסיסיץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully