וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "אם גאידמק יסרב לשלם, הכדור יחזור לברקת"

29.5.2013 / 9:36

גאידמק נעלם, טרם אישר שישלם משכורות, והעסקה תקועה. פרקליטי גאידמק דורשים הבהרה מטביב בקשר לתום תקופת הצינון

עסקת רכישת בית"ר ירושלים על ידי אלי טביב רחוקה מלהיות סגורה. לאחר שביום שני האחרון סיכמו שני הצדדים את כל הפרטים בעסקה, וזאת בתנאי שההתאחדות תאשר את המהלך ושארקדי גאידמק ידאג לשתי המשכורות האחרונות, כבר נדמה היה שהחתימה תצא לפועל. למרות זאת, כרגע נותר סימן שאלה גדול, עד שהכסף מגאידמק יגיע.

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק עם ראש העיר ניר ברקת. קובי אליהו
איפה אררקדי? גם ברקת שואל/קובי אליהו

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ניסה אתמול להשיג את ארקדי גאידמק, על מנת לשוחח עמו ולהציע לו לשהות לצדו במעמד החתימה, ובמקביל גם קיווה שיגרום לבעלים מחויבות גדולה יותר לעמוד במילתו ולשלם את המשכורות שהבטיח. בפועל, גאידמק לא ענה לטלפונים לאורך כל היום, ואנשי ברקת ינסו להשיג את גאידמק במהלך היום על מנת להבין היכן הדברים עומדים. יש לציין כי גאידמק לא צריך לחתום על העסקה, ושלעורך דינו ישראל שלו יש את ייפוי הכוח לעשות זאת.

בסביבתו של ברקת אמרו אתמול כי גאידמק נמצא במקום נידח יחסית כרגע ברוסיה, ולא ניתן להשיג אותו, ומאמינים שכבר היום עד הצהריים יווצר קשר עמו וניתן יהיה לדעת היכן הדברים עומדים. על אף הנתק, ראש העיר חזר ואמר אתמול למקורביו כי גאידמק תמיד עמד בהבטחותיו והוא בטוח שגם הפעם זה יקרה.

בשני הצדדים חשבו אתמול על האופציה שגאידמק בכל זאת ינתק מגע ויסרב לשלם את המשכורות. במקרה כזה, כמו תמיד, המושיע יהיה ניר ברקת, שבשני הצדדים בטוחים כי לא ייתן לעסקה ליפול, ויגייס לפחות חלק מהסכום העומד על כ-2.2 מיליון שקל. "אם ארקדי לא ישלם, הכדור יחזור לניר ברקת", יודעים בבית"ר, "הוא נחוש שהעסקה תצא לפועל, ובטוח מכין אופציות למקרה שארקדי ייעלם".

איש העסקים אלי טביב. ברני ארדוב
מחכה בסבלנות. טביב/ברני ארדוב

אם יהיה צורך, גורמים בדירקטוריון המועדון העלו אתמול גם את האפשרות ללכת לתכנית קיצונית למקבלי שכר ובעלי חוב על מנת להשלים את העיסקה: "אם העסקה תיפול, הקבוצה הולכת לבית משפט, ואף אחד לא יראה 20 אחוז ממה שמגיע לו. זאת האופציה האחרונה, אבל צריך להיות מוכנים להכל. אם ברקת מאמין שגאידמק יעמוד במילה שלו, צריך להיות עוד קצת סבלניים ולסמוך עליו".

עורך דינו של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, שלח היום (רביעי) מכתב לעורך דינו של אלי טביב, נעם פורר, בו הוא דרש הבהרות לגבי תקופת מועד תום תקופת הצינון של אלי טביב. עורכי דינו של טביב הצהירו כי מועד תום תקופת הצינון חל ב-1 ביולי 2013, אולם ממכתב של היועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד משה אביבי בסוף חודש מאי 2013 עולה כי התאריך הנכון הוא 20 ביולי 2012.

כזכור, העברת הזכויות בקבוצת הפועל תל אביב מטביב לחיים רמון אושרה בהתאחדות ב-19 ביולי 2012, והתקנון קובע כי חייבת להתקיים תקופת צינון של 12 חודשים עד להגשת בקשה לרכישת קבוצה, כלומר על פי ההתאחדות, טביב היה להגיש את הבקשה לרכישת בית"ר ירושלים רק מיום 20 ביולי 2013. במכתב ציין שלו כי לוח הזמנים דוחק, והתריע כי דחייה של עסקת הרכישה היא "מהותית ובעייתית ביותר".

בנוסף, דרש פרקליטו של גאידמק הבהרה לגבי זכויותיו של טביב בהפועל תל אביב, והתייחסותו של טביב לכך שהפועל תל אביב נוקטת פעולות אשר מונעות את העברתה של בית"ר ירושלים לידי טביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully