וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דויד מנגה על הכוונת

28.5.2013 / 10:21

חלוץ הפועל רמת גן מועמד להגיע אחרי העברת המועדון לידיו של אלי טביב. החתימה על מכירת המועדון עשויה להידחות ביממה

למרות שאלי טביב ואנשי בית"ר ירושלים הצהירו אתמול (שני) שהחתימה על העברת המועדון לידיו של איש העסקים תתבצע ביום רביעי, יכול להיות שהיא תדחה ב-24 שעות כדי שארקדי גאידמק יוכל להיות נוכח. הבעלים הנוכחי אמור להעביר היום את החלטתו האם הוא רוצה להגיע לחתימה.

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, אמר שהוא מאוד רוצה לראות את גאידמק מגיע כדי להודות לו בפומבי ובאופן אישי על תרומתו למועדון לאורך השנים ומקורב לבעלים הנוכחי אמר: "ברקת מאוד מעריך את ארקדי. הוא רוצה שהכול יסתיים יפה ושארקדי יקבל את הכבוד שמגיע לו. עם כל הכעסים, שכל אחד יעצור שנייה ויזכור מה ארקדי באמת נתן לבית"ר".

איש העסקים אלי טביב. ברני ארדוב
ברקת רוצה שגם גאידמק יהיה נוכח במעמד החתימה. טביב/ברני ארדוב

בינתיים טביב כבר פועל לקראת העונה הבאה. הבעלים המיועד שוחח עם המאמן רוני לוי וקבע להיפגש איתו לאחר החתימה כדי לפתוח במו"מ רשמי. בשלב זה נראה שצפויים פערים בין הצדדים אך בסביבתו של טביב אומרים ש"אם שני הצדדים באמת ירצו זה ייסגר".

בהמשך צפוי טביב להיפגש עם מספר סוכנים ואנשי קשר ביניהם אבי נמני, שמייצג את דוד מנגה ואיציק כהן, לגביהם הבעלים רוצה לבדוק עלויות. בכל אחד מהמקרים טביב יצטרך לשלם לפחות חצי מיליון דולר להפועל רמת גן או הפועל ירושלים, הקבוצות שהשניים הללו חתומים אצלן.

בהמשך השבוע צפוי טביב להיפגש גם עם שחקני העבר של הקבוצה דוד אמסלם וניר סביליה כדי לבדוק האם הם רוצים להצטרף לצוות המקצועי או לצוות הניהולי של המועדון. טביב ינסה לקבל עד לסוף השבוע אישור סופי מההתאחדות לכדורגל למהלך הרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully