וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: "זידאן יעמוד בראש הפרויקט החדש בריאל מדריד"

נשיא המועדון סיפר על התכניות שלו לקראת הבחירות והוסיף: "מוריניו לא יקבל פיצויים. מבחינתי קסיאס השוער הטוב בעולם. ניימאר? היינו צריכים לשלם עבורו 150 מיליון יורו"

ימים עמוסים עוברים על פלורנטינו פרס. נשיא ריאל מדריד שהודיע לפני כמה ימים על ההחלטה להיפרד מז'וזה מוריניו, עמד שוב תחת ביקורות נוקבות מצד התקשורת ובתוך כך הוא צריך להתכונן שוב לבחירות לנשיאות המועדון שיתקיימו ב-16 ביוני. כדי לחזק את מעמדו ולהיבחר פעם נוספת, פרס נחוש להחתים כוכב גדול בימים הקרובים ולמרות שהוא אמור להיבחר לכהונה נוספת, היא לא נח על זרי הדפנה ובינתיים החל בתעמולה.

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. רויטרס
"לא חושב שהשחקנים עשו מרד נגד מוריניו". פרס/רויטרס

פרס נפגש אתמול (שני) עם זינדין זידאן ומאוחר יותר, בשעות הערב, התראיין לאחת מתחנות הטלוויזיה וסיפר: "אני עדיין לא יודע מי יהיה המאמן הבא ועד השבוע הבא גם לא נדון בזה. אני יודע דבר אחד: אני רוצה שזידאן יוביל את הפרויקט החדש של המועדון".

הנשיא גם נשאל כמובן על מוריניו וסיפר: "אם היינו זוכים בליגת האלופות לא היינו בכלל מדברים על פרידה. הוא דרש הרבה מעצמו ומהקבוצה. הגיע הזמן להפריך את השמועה לפיה היה לו יותר כוח בקבוצה ממאמנים אחרים. לא נשלם לו פיצויים, ההחלטה על פרידה הייתה משותפת אחרי שישבנו יחד וזה ההסכם הטוב ביותר לכל הצדדים. אני לא חושב שהיה מרד שחקנים נגדו. מאז שהוא הגיע הקבוצה הייתה מאוחדת יותר מאי פעם וכל השחקנים אמרו לי שהוא המאמן הטוב ביותר".

השחקן שעליו דובר יותר מעל כל אחד אחר בהקשר של סכסוך עם מוריניו הוא איקר קסיאס. המאמן טען בזמנו שהשוער הותיק "מלשין" לתקשורת ומאוחר יותר הצהיר שכל עוד הוא בקבוצה, קסיאס יישב על הספסל. פרס אמר: "אני אף פעם לא שמעתי שמישהו אומר שאיקר הוא מלשין. מבחינתי הוא השוער הכי טוב בעולם, אבל המאמן חשב אחרת. ההנהלה לא יכולה להתערב בהחלטות מקצועיות".

פרס גם התייחס לכריסטיאנו רונאלדו ואמר: "אף פעם לא הייתה לי בעיה איתו. לפעמים הוא עצוב, אבל נעשה הכול כדי שהוא יהיה מאושר. הוא ללא ספק הכי טוב בעולם. הלוואי שהייתי יכול להפוך אותו לשחקן שמקבל את השכר הכי גבוה בעולם ולבנות את כל הקבוצה מסביבו".

על ניימאר ועסקת ההעברה שלו לברצלונה אמר פרס: "זה היה עולה לנו 150 מיליון יורו ומוציא את ריאל מאיזון כלכלי".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
רק אל תהיה עצוב. רונאלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully