וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "ריאל צריכה מאמן שיבטח בשחקנים"

בלם הבלאנקוס התייחס לעזיבתו של ז'וזה מוריניו: "הוא סחט את המיץ מכולנו, אבל זה עזר לי. היינקס ואנצ'לוטי? שניהם מצוינים"

כשז'וזה מוריניו הודיע כי יעזוב את ריאל מדריד בתום העונה, סרחיו ראמוס בהחלט לא החסיר פעימה. היחסים בין 'המיוחד' לבלם הספרדי ידעו עליות ומורדות במהלך השנתיים של הפורטוגלי בבירת ספרד, והתקשורת המקומית דיווחה חדשות לבקרים על עימותים ועקיצות בין השניים. עכשיו, כשמוריניו עוזב, ראמוס מרשה לעצמו לגלות את שעל ליבו ובראיון לתקשורת הספרדית היום (שני) הוא שולח עקיצה למאמן וטוען כי "ריאל מדריד זקוקה למאמן שיסמוך ויבטח בשחקנים שלו".

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו, לצד שחקנו, סרחיו ראמוס. רויטרס
אכל ממנו מרורים. ראמוס עם מוריניו/רויטרס

"אנחנו בריאל מכבדים את ההחלטה שלו. כל אחד בוחר לעצמו את העתיד שהוא רוצה", הודה ראמוס. "למען האמת, יש לי מילים רק טובות עליו. ברמה המקצועית, הוא אחד המאמנים הכי טובים בעולם. הוא עזר לי באופן אישי להיות יותר תחרותי, לדרוש יותר מעצמי. הוא סחט את המיץ מכל שחקן, וזו סוג של מעלה. אני מכבד אותו".

הבלם ניסה לעמוד על הסיבות שהובילו לעזיבתו של מוריניו את הבלאנקוס: "מההתחלה ועד הסוף היה לנו ביטחון בו. חוסר אמון לא הייתה הסיבה לשום דבר. האם באמת זה היה הזמן עבורו לעזוב? אני לא מוסמך להגיד דבר כזה. אבל אני חושב שעכשיו אנחנו זקוקים למאמן שאפתן שיודע להישען על השחקנים שלו וששומר על כבודם של השחקנים בחדר ההלבשה. זה משום שיש לנו שחקנים מכל מיני מדינות וכל מיני תרבויות שונות".

ומה לגבי יופ היינקס וקרלו אנצ'לוטי, המוזכרים כמועמדים המובילים לרשת את מוריניו מאחורי הקווים: "שניהם מאמנים מצוינים, אבל אנחנו לא יודעים מי מביניהם יגיע. הנשיא יחליט מה המאמן האידיאלי עבורנו".

קרלו אנצ'לוטי מאמן פריס סן ז'רמן. AP
"הנשיא יחליט מי המאמן האידיאלי עבור ריאל מדריד". אנצ'לוטי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully