וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "בואו ניצמד למה שאנו יודעים. אפשר לנצח"

28.5.2013 / 8:32

מאמן הפועל ירושלים עודד את שחקניו לאחר התבוסה למכבי ת"א. ליאור ליפשיץ: "נגיע עם פתרונות. נלמד מהטעויות"

ברני ארדוב

"המשחק הזה היה תלוי בעיקר בנו. עשינו בו טעויות. חבל, ניצחון כאן היה יכול לתת מומנטום אדיר. מה גם שזה לא היה 'בשמיים' להשיג ניצחון כאן", כך אמר באכזבה גורם בכיר בהפועל ירושלים לאחר המשחק הראשון בסדרת חצי הגמר, בו ירושלים הובסה 91:73 על ידי מכבי תל אביב. וכאן, הגורם היטיב לסכם את התחושות ששררו אמש בהפועל ירושלים, כשאכזבה רבה נרשמה בקרב השחקנים וההנהלה, "יש תחושה של פספוס באמת שרצינו לנצח את המשחק", הודה אחד משחקני ירושלים. גורם אחר נשמע מעודד יותר : "בערב בו שון ג'יימס וליאור אליהו קולעים 43 נקודות ביחד, פשוט אי אפשר לנצח".

המאמן שרון דרוקר, כינס את השחקנים בחדר ההלבשה בסיום המשחק ואמר להם: "המשחק היה בידיים שלנו, היינו צריכים להמשיך עם הדרך שלנו. גם אחרי שמכבי הובילה הצלחנו לחזור להפרש של 7 נקודות, אבל אז היה לנו איבוד כדור בהתקפה שלנו. אם נשתמש במשחק הבא במה שתכננו ובמה שראינו, ונלמד מהטעויות, אנחנו יכולים לעשות את זה ביום חמישי ולנצח. בואו ניצמד למה שאנחנו צריכים ויודעים לעשות. אנחנו יכולים לעשות את זה".

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
סטו מהדרך. דרוקר/קובי אליהו

דרוקר אף ציין את איבודי הכדור כאחת מהסיבות להפסד, כששחקניו איבדו 20 כדורים לעומת 10 בלבד של מכבי תל אביב. לירושלים שוב מצפה לא מעט עבודה מנטלית מול השחקנים לקראת המשחק השני. "צריך פשוט למחוק את ההפסד ולשחק במלחה על כל העונה", מסבירים בקבוצה. "זה תמיד מאכזב להפסיד. בטח בסדרת גמר כזו שכל משחק הוא חשוב", אמר ליאור ליפשיץ לוואלה! ספורט. "רצינו לנצח כאן ולהעביר את הביתיות אלינו. אבל עוד שלושה ימים יש משחק במלחה, נילחם בו. אנחנו ממשיכים הלאה".

ליפשיץ סיכם את המשחק: "היו לנו טעויות במשחק, אבל טבעי במשחק שיש בו עליות ומורדות. שיחקנו מחצית ראשונה מצוינת ויכולנו לסיים אותה קצת אחרת. במכבי יש עדיין קבוצה עם שחקנים מעולים וצריך לתת גם להם את הקרדיט, אבל גם אנחנו צריכים להגיע עם פתרונות משלנו ואני בטוח שנעשה זאת".

למרות ההפסד, ליפשיץ לא אומר נואש: "אנחנו כבר מסתכלים קדימה למשחק הבא, צריך לעשות את ההתאמות, להבין מה עשינו טוב או פחות טוב. יש כאן צוות מעולה ושחקנים שמבינים את המחויבות של הפועל ירושלים למועדון , לקהל. אנחנו מאמינים שיהיה משחק אחר ביום חמישי ומקווה שהפעם הוא יסתיים לצד שלנו. כל משחק יש לו את החיים שלו, המשחק הראשון לא קשור ליום חמישי. ניקח מההפסד את הדברים הטובים ונלמד מהטעויות. צריך לבוא באינטנסיביות ולעשות את הדברים שאנו רוצים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס. ברני ארדוב
"בערב בו שון ג'יימס וליאור אליהו קולעים 43 נקודות ביחד, פשוט אי אפשר לנצח". ג'יימס/ברני ארדוב

"כולם ראו שהפרש שבו הסתיים המשחק משקר"

"היה כאן עניין של ריכוז. היו טעויות במשחק אבל זה עניין של הרבה לחץ ואולי גרירה של עייפות, זה חלק מהסיפור", הוסיף עוזר המאמן דרור כהן. "כולם ראו שהפרש שבו הסתיים המשחק משקר. זה לא שיקף את מהלך המשחק", סבור כהן. "כבר תוך כדי משחק, ראינו והסקנו דברים הרבה דברים שניתן לשנות ואני מקווה שנעשה אותם במשחק הבא".

כהן ניתח את המשחק: "לא היה במשחק משהו שלא ציפינו ממנו ממכבי, כשאנחנו עשינו פעולות בהתקפה, הגנתית הם לא יזמו משהו שלא ציפינו לו. אבל היה לנו ביצוע לא טוב של פעולות והמון איבודי כדור. תרגלנו את הדברים האלו אבל הביצוע בזמן אמת היה פחות טוב, כמובן שי שלנו הרבה מה לעבוד ולתקן. שון ג'יימס וליאור אליהו קלעו, הגנה עליהם הוא דבר קבוצתי. ייתכן ונשנה פתרונות הגנתיים. אבל שוב, אחרי שנצפה במשחק נחליט מה לעשות".

עוזר המאמן החמיא למאיר טפירו, שסיים עם 12 נקודות ב-30 דקות: "אין ספק שמאיר, עם הגיל שלו והניסיון העשיר שלו תורם ויתרום בסדרה שלו, עם כל מה שיש לו אנחנו לא מופתעים מהיכולת הטובה שלו". כהן מיאן להתרגש מהפרש במשחק:" ההפרש לא חשוב ולא 'מדבר' פה. בעיני, זה בסופו של דבר 1:0, ועכשיו המשחק מגיע אלינו מול הקהל הביתי שלנו".

שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן. ברני ארדוב
יהיה חייב לשמור על מלחה. ג'וש דאנקן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully