וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו אלופת המערב

תצוגת ענק של טוני פארקר הובילה את הספרס ל-86:93 ול-0:4 על ממפיס גריזליס. הצרפתי עשה הכול נכון בדרך ל-37 נקודות

סן אנטוניו ספרס הפכה לפנות בוקר (שלישי) לקבוצה הראשונה שמבטיחה את מקומה בגמר פלייאוף ה-NBA. הספרס עשו את זה עם ניצחון חוץ 86:93 על ממפיס גריזליס שהעניק להם 0:4 בגמר המערב וניצחון בסדרה כולה.

הקבוצה של גרג פופוביץ' הוכיחה שכוחה עוד במותניה לפחות לעוד גמר אחד והיא חוזרת למאבק על התואר לראשונה אחרי שש שנים. אחרי ענידת הטבעות בשנים 1999, 2003, 2005 ו-2007, בקבוצה מטקסס - כפי שאמרו לא פעם בשבועות האחרונים - רוצים לחגוג לפחות פעם אחת נוספת ואולי אחרונה בכל הנוגע לשושלת הנוכחית.

שחקן סן אנטוניו ספרס, טוני פארקר. רויטרס
משחק בלתי נשכח. פארקר/רויטרס

7:33 לסיום הרבע הראשון לוח התוצאות הוראה על 6:6 וזו הייתה הפעם האחרונה בה הגריזליס הביטו לספרס בעיניים. משם התפתח משחק של חתול ועכבר, כשהמקומים רודפים, מתקרבים, אבל לא משיגים קבוצה שפשוט הוכיחה שהיא טובה יותר בשבוע האחרון.

זה היה המשחק של טוני פארקר, שקלע 37 נקודות. הצרפתי הוותיק היה זה שהוביל את סן אנטוניו ליתרונות דו ספרתיים ברבע השני (16:28) וברבע השלישי (54:65), וכשהדובים התקרבו לפיגור 76:73 ברבע השלישי, פארקר היה שם כדי לתפור שלשה. כמה התקפות אחר כך הוא קלע מחצי מרחק כדי לקבוע 75:83. כשממפיס צימקה ל-89:86, הצרפתי סחט עבירה ו-29.7 שניות לבאזר האחרון קלע פעמיים מהקו. אחרי 8.7 שניות הוסיף עוד שתיים ולמעשה נעל את המשחק.

מארק גאסול, ממפיס גריזליס. רויטרס
גאסול והגריזליס לא מצאו תשובות לספרס/רויטרס

פארקר קלע 25 מ-37 הנקודות שלו במחצית השנייה ועשה את זה ב-15 מ-21 נדירים מהשדה. לכל אלו הוא הוסיף גם 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים. טים דאנקן עזר עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים וקאווי לאונרד קלע 11. קווינסי פונדקסטר הפתיע אצל הגריזליס עם 22 נקודות אחרי שהוא קם מהספסל. מארק גאסול הוסיף 14 וזאק רנדולף סיים עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים.

הגריזליס העיפו בדרך לגמר שתי מדורגות גבוהות מהם: לוס אנג'לס קליפרס ואוקלהומה סיטי ת'אנדר, אבל נגד הספרס הם היו זקוקים לאלמנטים אחרים שפשוט לא היו להם. סן אנטוניו רוויית הניסיון השלימה סוויפ שני מתוך שלוש סדרות פלייאוף והיא תנוח יותר מהיריבה הבאה שלה, מיאמי או אינדיאנה.

שחקן סן אנטוניו ספרס, טים דאנקן. רויטרס
טבעת חמישית? דאנקן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully