וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורטוגלי פאולו סוסה מועמד למכבי תל אביב

27.5.2013 / 23:53

סוסה, שכשחקן כיכב בבנפיקה ויובנטוס, פוטר בינואר מאימון וידאוטון ההונגרית, ובין המועמדים המובילים להחליף את גרסיה

מאמן הכדורגל הפורטוגלי פאולו סוסה הוא אחד המועמדים למשרת מאמן מכבי תל אביב. סוסה אימן בעונה האחרונה בקבוצת וידאוטון ההונגרית ופוטר ממנה בחודש ינואר 2013. כעת הוא בין המועמדים המובילים לתפוס את מקומו של אוסקר גרסיה, שהודיע על עזיבת המועדון בשבוע שעבר. לפי גורמים במועדון, סוסה הוא המועמד המועדף על הנהלת מכבי תל אביב לתפקיד.

המאמן הפורטוגלי פאולו סוסה. GettyImages
המועמד המועדף על מכבי תל אביב. סוסה/GettyImages

סוסה (42) נחשב בשנות התשעים לאחד השחקנים הפורטוגליים הטובים ביותר באירופה, כאשר בין השנים 1991 ו-2002 רשם 51 הופעות בנבחרת הלאומית. הוא שיחק כקשר אחורי שהחל את הקריירה בבנפיקה, ממנה עבר לספורטינג ליסבון, יובנטוס, דורטמונד, אינטר, פארמה, פנאתינייקוס ואספניול. בגיל 31 החליט לפרוש ממשחק, וב-2005 החל לאמן את נבחרת הנערים של פורטוגל. ב-2008 מונה למאמנה של קווינס פארקר ריינג'רס אך פוטר לפני תום העונה, ואת העונה שלאחר מכן העביר בסוונסי. בקיץ 2010 עזב ללסטר סיטי, אך פוטר תוך שלושה חודשים בלבד. במאי 2011 חתם לשלוש שנים בקבוצת וידאוטון ההונגרית, ואחרי עונה וחצי בתפקיד הודיעו הצדדים על סיום ההתקשרות. בינואר 2013, כשעזב את הונגריה, דווח כי יתמנה למאמן של ניו יורק רד בולס האמריקאית, אך המגעים לא הבשילו לכדי חתימה.

בתוך כך, על פי דיווח באתר סוקרנט, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף מעוניין גם במאמן ברייטון האנגלית, גוסטבו ("גאס") פוייט. קרויף צוטט באתר סוקרנט כאומר: "העבודה שלנו היא למצוא את האיש הנכון לעבוד עם מה שאוסקר גרסיה בנה. אנחנו עובדים קשה למצוא את האיש המתאים".

קשר העבר הפורטוגלי פאולו סוסה. GettyImages
בעבר נחשב לאחד הקשרים האחוריים הטובים באירופה. פאולו סוסה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully