וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב מעוניינת בגאס פוייט

27.5.2013 / 15:18

המאמן האורוגוואי בן ה-45, שהושעה לאחרונה מברייטון, נמצא גם על הכוונת של סטוק סיטי. בני טבק מונה למנהל הקבוצה

על פי דיווח באתר סוקרנט, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, מעוניין במאמן ברייטון האנגלית, גוסטבו ("גאס") פוייט. קרויף צוטט באתר סוקרנט כאומר: "העבודה שלנו היא למצוא את האיש הנכון לעבוד עם מה שאוסקר גרסיה בנה. אנחנו עובדים קשה למצוא את האיש המתאים".

האורוגוואי בן ה-45 הושעה לאחרונה מאימון הקבוצה מדרום אנגליה ולמרות ההתעניינות המדווחת של מכבי, הוא נמצא גם על הכוונת של קבוצות אנגליות. הבכירה ביניהן היא סטוק סיטי שנפרדה אחרי שנים ארוכות מטוני פוליס.

פוייט, קשר התקפי לשעבר, שיחק בין היתר בריאל סראגוסה, צ'לסי וטוטנהאם. הוא שימש כעוזרו של חואנדה ראמוס כשזה אימן את התרנגולים ומאז 2009 הוא עמד על הקווים של ברייטון, אותם הוליך מהליגה השלישית לליגת המשנה. את העונה הנוכחית הסיגלז סיימו במקום הרביעי, אבל הם הודחו בחצי גמר פלייאוף העלייה לפרמיירליג על ידי קריסטל פאלאס.

מאמן ברייטון גוסטבו פוייט. Mike Hewitt, GettyImages
עוד מועמד עם עבר ארוך בספרד. פוייט/GettyImages, Mike Hewitt

בתוך כך מכבי תל אביב הודיעה היום על מינויו של בני טבק לתפקיד מנהל הקבוצה. טבק יחליף את אבנר טוויטו שסיים את תפקידו בשבוע שעבר. טבק למעשה חוזר למועדון בו עשה את מירב הקריירה שלו ככדורגלן ושבו שימש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער בשנים 2003-2008.

טבק עלה לקבוצת הבוגרים בגיל 16 ושיחק בה ב-17 השנים הבאות (1972-1989). בסך הכל החלוץ שכונה "ה-F-15" כבש 121 שערים במדים הצהובים, מה שמציב אותו במקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים של מכבי תל אביב. טבק אמר היום: "זה כבוד גדול לחזור למכבי תל אביב, אני מצפה לאתגר בתפקידי החדש כמנהל הקבוצה ומקווה לעמוד בציפיות המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully