וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תפסיד חצי מיליון שקלים על חנן ממן?

27.5.2013 / 10:19

בקבוצה חוששים כי הפועל תל אביב לא תממש את האופציה על הקשר שרוצה לצאת לשחק באירופה. בקבוצה פנו לנוסבאום

בהפועל חיפה מחכים לראות האם הפועל תל אביב תממש את האופציה על חנן ממן או שמא תוותר על שירותיו של השחקן. במידה והקבוצה מהמרכז תוותר על הקשר זה עלול להוביל להפסד של 550 אלף שקלים לחיפה. הבעלים יואב כץ החליט שאם הפועל תל אביב לא תממש את האופציה וממן יעבור לקבוצה אחרת בארץ הוא ידרוש מעל מיליון שקלים דמי השבחה עבור השחקן.

בסביבת השחקן ציינו שהשאיפה שלו לצאת לאירופה כשבוורן הבלגית מצויה עימו במשא ומתן. במצב בו יעבור ממן לאירופה מבלי שהפועל תל אביב תממש את האופציה, חיפה לא תוכל לדרוש על השחקן כסף ולמעשה תרוויח עליו רק את 250 אלף השקלים שהפועל תל אביב שילמה בתחילת העונה.

אדם הרפקה בני יהודה מול חנן ממן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כמה כסף יואב כץ יעשה עליו? חנן ממן/ברני ארדוב

בינתיים בקבוצה ממשיכים בנסיונות להחתים שחקנים לעונה הבאה. בימים הקרובים צפויים ראשי חיפה לשבת עם המגן עמיר נוסבאום אליו נעשתה כבר פנייה. לנוסבאום הצעות מעוד כמה קבוצות ביניהן עירוני רמת השרון בה שיחק בעונה החולפת, והעולה החדשה לליגת העל הפועל רעננה אך בשלב זה המגן נוטה לחיפה.

מלבד נוסבאום בחיפה ממשיכים במגעים עם נבוישה מרינקוביץ' ואלכסנדר דוידוב. בחיפה מקווים שמכבי נתניה תוריד מדרישותיה על טובראנו פינאס כשבשלב זה לא מוכנים בקבוצה לשלם חצי מיליון שקל עבור השחקן. בחיפה סגרו על מחנה אימון בבלגרד, סרביה, ב-22 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully