וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אייל טרטצקי ימונה לעוזר בשבועות הקרובים

24.5.2013 / 11:31

הקפטן שצפוי להודיע על הפרישה הוא המועמד המועדף על המאמן הנכנס שלומי דורה. אלכסנדר דוידוב וירו בלו על הכוונת

רק אתמול (חמישי) סיכם שלומי דורה על חזרתו להפועל חיפה וכבר החל את ההכנות לקראת העונה הבאה. המאמן הנכנס מעוניין שאייל טרטצקי, שצפוי להודיע רשמית על פרישה בשבועות הקרובים ישמש כעוזרו ונראה כי הוא אכן קרוב לסיכום בתפקיד.

בין דורה וטרטצקי שוררים יחסים מצויינים כשהמאמן החדש כבר הודיע לכץ שמבחינתו טרטצקי הוא עוזר המאמן המועדף. בימים הקרובים צפויים כץ וטרטצקי לשוחח ולנסות לסכם רשמית את הנושא. גורמים בחיפה העריכו שעוזר המאמן רם בן מיכאל עשוי לקבל תפקיד במחלקת הנוער ולא להמשיך בתפקידו בקבוצה הבוגרת. אברי מונצ'ר ימשיך כמאמן הכושר בעוד שבתפקיד מאמן השוערים רוצה דורה לראות את אבי פרץ, אם זה יסיים כצפוי את תפקידו ביריבה העירונית מכבי חיפה.

אייל טרטצקי שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
ביחסים מצויינים עם דורה. טרטצקי/קובי אליהו

אגב, פרץ כבר העביר מסרים לראשי חיפה שהוא מעוניין להגיע אך בהנהלה מעריכים שהגעה שלו תיתקל בקשיים בשל המשכורת הגבוהה שידרוש. בכל הנוגע לשחקנים דורה הבהיר לכץ שהמטרה שלו היא להשאיר כמה שיותר שחקני בית בקבוצה. המאמן ינסה לשכנע את רן אבוקרט וגל אראל שמעוניינים לעזוב את הקבוצה להישאר עוד עונה. דורה מעוניין מאוד גם באלכסנדר דוידוב ובירו בלו ששיחקו תחתיו בבני סכנין כשגם שמו של עלי חטיב עלה כאפשרות. בשלב זה מכבי נתניה דורשת סכום גבוה עבור השחקן.

ירו בלו בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
על הכוונת של דורה. ירו בלו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully