וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דוידוב ומרינקוביץ' יגיעו, גלושצ'ביץ' יעזוב?

26.5.2013 / 11:36

שלומי דורה ירכז מאמציו בהחתמת שני קשרים התקפיים ומעוניין בשחקני סכנין ועכו בעונה החולפת. כץ רוצה את בלדוט

מאמן הפועל חיפה הטרי שלומי דורה החל היום (ראשון) בהכנות לעונה הבאה. המאמן ממקד את מירב מאמציו בהחתמת שני קשרים התקפיים לקבוצה. דורה מעוניין להחתים את אלכסנדר דוידוב ששיחק בבני סכנין העונה ובנבוישה מרינקוביץ' ששיחק בהפועל עכו.

הוא סבור שהחתמה של שני הזרים תשדרג משמעותית את החלק ההתקפי של חיפה. מסתמן שדורה יוותר על שני זרים לפחות מהסגל הנוכחי, כשסטפן דנקוביץ' לא אמור להמשיך ומעמדם של דנילו ניקוליץ', דושאן ברקוביץ' ו-ולדימיר גלושצ'ביץ' עדיין לא ברור. אם דוידוב ומרינקוביץ' יחתמו, גלושצ'ביץ' לא אמור להמשיך. המטרה של דורה היא לבסס את החוד על מהראן לאלה שעדיין לא חתם על חוזה חדש ועל יובל אבידור לו חוזה לעוד עונה. גם קשלומי מראד, קשרה של אסי גלבוע מליגה א' מועמד לקבוצה.

נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו כובש בפנדל. אדריאן הרבשטיין
הרכש הבא של הפועל חיפה? נבוישה מרינקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

דורה מעוניין מאוד גם להשאיר את רן אבוקרט וגל אראל אלא ששניהם מעוניינים לעזוב ויואב כץ ידרוש תמורתם מיליון שקל כדמי השבחה. כץ מעוניין גם בערן לוי ואסי בלדוט להם כבר שלח מסרים אלא שבשלב זה לא ברור אם דורה יהיה מעוניין באחד מהשחקנים. בלדוט נמצא תחת חוזה בעירוני רמת השרון אך זו לא צפויה להערים קשיים על שחרורו. גם הפועל רעננה הביעה עניין בשחקן.

בחיפה ממשיכים במשא ומתן עם מכבי נתניה בנוגע לרכישת כרטיסו של טובארנו פינאס. בעמדת המגן השמאלי דורה מעוניין להחתים את אחד המגינים הפנויים בשוק. בצוות המקצועי החלו שיחות בין כץ לאבי פרץ כשדורה הבהיר שהוא מעוניין מאוד בו כמאמן השוערים של הקבוצה.

שלומי דורה מאמן בני סכנין. קובי אליהו
החל לעבוד בשיא המרץ. דורה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully