וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של יופ היינקס: "נסכים להצעה מריאל אם תגיע"

האם מאמן באיירן מינכן בן ה-68 יחזור למדריד? סוכנו טען: "הכול תלוי בפלורנטינו פרס. כרגע היינקס פרש רק מהבונדסליגה"

האם יופ היינקס יחזור לריאל מדריד? יממה אחרי שזכה בליגת האלופות בפעם השנייה בקריירה, מאמן באיירן מינכן העביר באמצעות סוכנו מסר לפיו יסכים להצעה מריאל אם תגיע. כזכור, היינקס בן ה-68 תכנן לפרוש בסוף העונה ובאיירן מינתה במקומו את פפ גווארדוילה, אבל כנראה הזכייה בליגת האלופות והעונה החלומית שלו במינכן חידשה לו את התיאבון.

מנג'ר באיירן מינכן יופ היינקס חוגג זכייה בגביע האלופות. רויטרס
תיאבון מחודש? יופ היינקס חוגג בגמר האלופות/רויטרס

היינקס כבר אימן בריאל מדריד ב-1998 ואף הוביל אותה לזכייה בליגת האלופות, אבל פוטר לאחר מכן. הוא גם עבד באתלטיק בילבאו וטנריפה ומדבר ספרדית שוטפת, כך שאולי יזכה עתה לעדיפות אצל פלורנטינו פרס המעוניין בהחתמת קרלו אנצ'לוטי כמחליף של ז'וזה מוריניו העוזב.

אנריקה רייס, סוכנו של היינקס, אמר בראיון לרדיו בספרד: "זו תהיה החלטה של פלורנטינו פרס. אם הוא יתקשר אלינו, אנחנו נסכים להצעה. מי שחייב לקבל את ההחלטה הוא פלורנטינו ולא היינקס. בשלב זה, היינקס פורש רק מהבונדסליגה".

היינקס עצמו רמז על אפשרות שימשיך לאמן ואמר לאחר הזכייה בליגת האלופות: "כולכם תדעו מה יהיה איתי רק אחרי גמר הגביע הגרמני ב-1 ביוני".

אגב, מוקדם יותר היום רמז היינקס על כך שרוברט לבנדובסקי יילך בעקבות מריו גצה ויעזוב גם כן את דורטמונד לטובת באיירן מינכן, והערב הגיעה התשובה הנחרצת של מנכ"ל סגנית אלופת אירופה, האנס-יואכים וואצקה: "שלא יתערב בעניינים האלה ויתעסק בהרכבת הסגל שלו לגמר הגביע. אני לא יודע כמה יופ היינקס קרוב להנהלה של באיירן, אבל אם הם רוצים את לבנדובסקי זה יכול היה להיות טוב אם הם היו מודיעים לנו על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully