וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: החלו מגעים עם אפי בירנבוים

26.5.2013 / 11:45

בקבוצה מנסים לשכנע את המאמן להצטרף, כשבמקביל גם בני הרצליה בתמונה. אם לא יגיע, ליאור ליובין ורועי חגאי מועמדים

ראשי מכבי אשדוד מנהלים מגעים להחתמתו של אפי בירנבוים כמאמן הקבוצה לעונה הבאה. בתקופה האחרונה שוחחו באשדוד מספר פעמים עם המאמן הותיק, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אך גם לאחר מספר שיחות טרם סוכמה העסקה.

על פי מקורביו של המאמן, אחת הסיבות שמונעות ממנו לתת תשובה חיובית לאשדוד בשלב זה היא האפשרות שיחזור לבני הרצליה, שעדיין לא ידוע מה יהיה תקציבה בעונה הבאה. במידה ובירנבוים לא ימונה למאמן אשדוד, המועמדים הבולטים האחרים הם מאמן הפועל גלבוע גליל עליון ליאור ליובין ורועי חגאי, מאמן מכבי הוד השרון מהלאומית.

אפי בירנבוים מאמן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
יירש את עופר ברקוביץ'? בירנבוים/קובי אליהו

באשדוד הודיעו מספר ימים לאחר סיום העונה כי לא ימשיכו עם המאמן עופר ברקוביץ', שאימן את הקבוצה בשלוש השנים האחרונות. במהלך כהונתו של ברקוביץ' הגיעה אשדוד לגמר הפיינל פור ופעמיים לחצי גמר גביע המדינה. בעונה שעברה התחלפה הנהלת הקבוצה, ונערכו שינויים רבים, כשבין היתר סיים את דרכו המנהל המקצועי שי האוזמן.

בנוגע לשחקנים גם צפויים לא מעט זעזועים בקבוצה. משה מזרחי הוא השחקן היחיד שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, כשבאשדוד מעוניינים להשאיר את דרור חג'ג' שנמצא ברשימות גם של הפועל חולון ומכבי ראשון לציון. גוני יזרעאלי, דניאל גור אריה וגלעד קרני עשויים למצוא לעצמם גם כן בית חדש.

מאמן מכבי הוד השרון רועי חגאי. קובי אליהו
גם הוא מועמד. רועי חגאי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully