וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: אפי בירנבוים מועמד להחליף את ברקוביץ'

12.5.2013 / 9:17

בקבוצה נפרדו ממאמנם בשלוש העונות האחרונות וצפויים לפנות למאמן ראשל"צ לשעבר, לאחר ששמיר דחה הצעה להצטרף

מכבי אשדוד הודיעה הבוקר (ראשון) על סיום דרכו של המאמן עופר ברקוביץ' במועדון לאחר שלוש שנים בקבוצה. בהנהלת המועדון נפגשו בשבוע שעבר עם ברקוביץ' שהוביל את הקבוצה לגמר הפיינל פור, שני חצאי גביע המדינה ולגמר גביע ווינר, והחליטו לבצע שינוי בעמדת המאמן.

"עופר ביצע את תפקידו בצורה הראויה להערכה רבה, הצעיד את הקבוצה להישגים רבי משמעות בפרק זמן קצר זה", נאמר בהודעה לעיתונות של הקבוצה, "הנהלת הקבוצה מצאה לנכון להודיע לעופר כי היא מעוניינת לבחון שיבוץ מאמן חדש לקבוצה לעונות הבאות. הנהלת הקבוצה הודתה למאמן ואיחלה לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

אפי בירנבוים מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
בדרך לאשדוד? אפי בירנבוים/ברני ארדוב

לוואלה! ספורט נודע כי אשדוד כבר פנתה בשבוע שעבר למאמן הפועל חולון דן שמיר, אך זה דחה את ההצעה וצפוי להשיב בחיוב להצעה להמשיך בחולון. המועמד הבולט כעת להחליף את ברקוביץ' הוא אפי בירנבוים שפוטר במהלך העונה ממכבי ראשון לציון. בבירנבוים מעוניינת גם בני הרצליה, אך במידה ולא יתבצע איחוד בשרון בין הרצליה לרעננה, הסיכוי שהמאמן הותיק יגיע לקבוצה הוא נמוך.

באשדוד מנסים בימים אלה לפתור את הגרעון הכלכלי אליו נקלעו, אך במקביל מנסים בקבוצה לבנות סגל ראוי גם לעונה הבאה. משה מזרחי מחזיק בחוזה לעונה נוספת, ובאשדוד היו רוצים להמשיך גם עם דרור חג'ג' שמחזיק במספר הצעות מקבוצות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully