וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ': "לכן דאנקן נחשב לכל כך גדול כבר 17 שנה"

טירוף הפלייאוף: מאמן הספרס נתן קרדיט לסנטר בן ה-37, שאמר: "אני לא מודאג מהגיל שלי". קונלי: "זה היה שיעור טוב"

מספרי המשחק בין ממפיס לסן אנטוניו (הספרס ניצחו 93:104 ועלו ל-0:3 בסדרה)

* מאז מינויו של גרג פופוביץ' למאמן ב-1996, הספרס עלו ליתרון 0:3 בסדרה 11 פעמים, באף אחד מהמקרים הסדרה לא נמשכה מעבר לחמישה משחקים.

* סן אנטוניו רשמה את הקאמבק השלישי בטיבו בפלייאוף מפיגור בסיום הרבע הראשון עם 16 נקודות, אחרי הלייקרס שמחקו פיגור של 20 מול סקרמנטו ב-2002, וגולדן סטייט שנחלצו מפיגור 17 מול שיקגו ב-1975.

* בין 2000 ל-2011 הספרס לא ניצחו בכל 21 המשחקים בהם פיגרו ב-18 נקודות ומעלה. אלא שבשנתיים האחרונות המאזן שלהם במשחקים כאלה עומד על 3:2, כששאר קבוצות הליגה נמצאות במאזן 61:3.

* הספרס כבר היו שותפים לחמש הארכות בפלייאוף הנוכחי, המספר הרב ביותר בתולדות המועדון.

* טים דאנקן רשם את הדאבל דאבל ה-144 שלו בפלייאוף, ועלה למקום השני ברשימה זו אותה מוביל מג'יק ג'ונסון עם 157.

* דאנקן אף השתווה לווילט צ'מברליין במקום הרביעי ברשימת המשחקים עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים בפלייאוף עם 94, כששאקיל אוניל עם 118 משחקים וקרל מאלון עם 112 מובילים את הרשימה.

* חמש החטיפות של מייק קונלי ברבע הראשון היו מספר החטיפות הרב ביותר של שחקן ברבע אחד במשחק פלייאוף מזה 10 שנים.

טים דאנקן שחקן סן אנטוניו ספרס. Kevin C. Cox, GettyImages
נצמד לצ'מברליין, מתקרב למג'יק. טים דאנקן/GettyImages, Kevin C. Cox

סן אנטוניו הגיעה הבוקר (ראשון) למרחק של ניצחון אחד מחזרה ראשונה לגמר ה-NBA מאז האליפות האחרונה שלה ב-2007, עם ניצחון אדיר 93:104 בממפיס. הספרס, שנקלעו לפיגור מוקדם של 18 נקודות, חזרו כל הדרך לכפיית הארכה, בה שלטו מהרגע הראשון ועלו ל-0:3 מוחץ מול הגריזליס, שעמדו עד היום על מאזן ביתי מושלם בפלייאוף. כעת הסדרה עשויה להסתיים כבר במשחק הרביעי אותו יארחו הדובים בלילה שבין שני לשלישי.

גרג פופוביץ' נתן את מירב הקרדיט לטים דאנקן, ששוב לקח פיקוד בהארכה וסיים עם 24 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים: "הוא היה ענק בהארכה במשחק השני ועשה את זה שוב. בגלל זה הוא נחשב לכל כך גדול כבר 17 שנה. הוא היה מדהים, והוא מרגיש אחריות לסחוב אותנו ברגעים כאלה".

דאנקן עצמו אמר: "אני לא מודאג מהגיל שלי או מדברים כאלה. אני מתרכז רק בלהשיג עוד הזדמנות להגיע לגמר ולנסות לזכות בעוד אליפות. זה הכל". מאנו ג'ינובילי, שרשם 19 נקודות, הוסיף: "זה אחד הניצחונות הגדולים שהייתי שותף אליהם מאז שאני בספרס".

טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס מול טוני אלן שחקן ממפיס גריזליס. Kevin C. Cox, GettyImages
עדיין מאמינים. טוני אלן/GettyImages, Kevin C. Cox

בצד המפסיד היה ליונל הולינס, שאמר: "היה לנו מזל להגיע עד לכאן, ואם אנחנו רוצים להמשיך אנחנו צריכים לשחק טוב יותר". מייק קונלי, שהוביל את קלעי הגריזליס עם 20 נקודות, הוסיף: "זה מסתכל, אבל זה נותן לנו תקווה שאנחנו יכולים להילחם בחזרה., ושיש לנו סיכוי לנצח בכל אחד מהמשחקים הבאים. את ההפסד הזה היה קשה לבלוע, אבל זה היה שיעור טוב. אין שום קבוצת בחורים שהייתי מעדיף להיות איתה בפיגור 3:0 מאשר זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully