וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה אישרה את הסיכום עם ניימאר, החתימה ביום שני

סוף לשמועות: העסקה נסגרה, והחלוץ נפרד מסנטוס: "התארים, השערים, הכדרורים, החגיגות והשירים תמיד יהיו בלבי"

בזמן שבאיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד נאבקו על גביע ליגת האלופות בוומבלי, שתי הקבוצות שהודחו על ידי הגרמניות בחצי הגמר, ברצלונה וריאל מדריד, הגיעו לישורת האחרונה של המאבק על שירותיו של ניימאר, שהוכרע לבסוף לטובתה של בארסה. כוכבה בן ה-21 של סנטוס בחר בהצעה של אלופת ספרד על פני יריבתה המושבעת, ולאחר כמה שנים של שמועות לא מבוססות, הגיעה הלילה (בין שבת לראשון) ההודעה הרשמית על הגעתו לקאמפ נואו.

"ברצלונה וסנטוס הגיעו לסיכום על העברתו של ניימאר, והחלוץ הברזילאי ילבש את מדי הבלאוגרנה בחמש העונות הקרובות", נכתב בהודעת המועדון, שמאוחר יותר פרסם פרופיל על שחקן הרכש הטרי בחשבון הטוויטר של הקבוצה. גם ניימאר כבר צייץ על עיסקת השנה בחשבון הפרטי שלו, וסיפר שהמשחק מול פלמנגו ביום ראשון יהיה האחרון שלו לפני החתימה הרשמית בברצלונה שתהיה ביום שני.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
" זה רגע מוזר בשבילי, כי אני עצוב להיפרד ושמח מהאתגר החדש". ניימאר/רויטרס

"אני לא מתכוון לחכות עד ליום שני", כתב ניימאר. "החברים והמשפחה שלי כבר יודעים מה החלטתי. אני רוצה להודות לאוהדים של סנטוס על תשע שנים נפלאות. התחושות שלי כלפי המועדון הזה והקהל שלו לעולם לא ישתנו. זה נצחי! רק מועדון כמו סנטוס יכול לתת לי את כל החוויות שעברתי, ורק אוהדים כאלה היו יכולים לתמוך בי ברגעים הקשים שהיו לי".

"התעקשתי להיפרד מהם במשחק ביתי", המשיך ניימאר. "כדי לקבל הזדמנות אחרונה לרדת מהמגרש ולהודות להם כשאני לובש את חולצת המועדון ושומע אותם קוראים בשמי. התארים, השערים, הכדרורים, החגיגות והשירים של האוהדים בשבילי תמיד יהיו בלבי. זה רגע מוזר בשבילי, כי אני עצוב להיפרד ושמח מהאתגר החדש. שאלוהים יברך את הבחירה שלי".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. GettyImages
איך השילוב ביניהם ייראה? ליאונל מסי/GettyImages

אתמול הודיעה סנטוס שהיא קיבלה הן את הצעתה של ברצלונה והן את זו של ריאל על השחקן, אולם הוא בחר להגיע לקטלונים. במהלך הלילה נערכה פגישה מרתונית בת כשלוש שעות ובה נכחו נציגי סנטוס, אביו של ניימאר, סוכנו מרקוס מלקייאס ואנשי ברצלונה, המנהל המקצועי ראול סנייהי ונציג נוסף של המועדון אשר היה אחראי על המו"מ מול הברזילאים.

בסופו של דבר סוכם שניימאר יימכר תמורת סכום שנע על פי הדיווחים בין 35 ל-50 מיליון יורו, וישתכר כ-7 מיליון יורו בעונה. כחלק מהעסקה, בארסה גם צפויה לקיים מול הקבוצה הברזילאית שני משחקי ראווה, אחד בקאמפ נואו והשני בסאו פאולו.

בהודעה הרשמית של סנטוס לגבי העסקה נכתב: "אחרי שסירבנו להצעות רבות תמורת מיליונים רבים תמורת ניימאר מאז 2010 והצלחה היסטורית להשאיר אותו בברזיל במשך כמה שנים בניגוד לתופעת העזיבה המהירה של הכשרונות הברזילאים הצעירים, סוף סוף הסכמנו למכור את ניימאר. השקענו כל מאמץ כדי לשמור עליו ככל הניתן, ואפילו הצענו לחדש את חוזהו הנוכחי, אבל בשלב הזה זה כבר היה בלתי אפשרי להתחרות עם התנאים שהוצעו לו בחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully