וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר סגר בברצלונה: "הרגע המאושר בחיי"

העסקה הגדולה של הקיץ נסגרה: ברצלונה תשלם לסנטוס 50 מיליון יורו עבור הברזילאי, ישתכר כשבעה מיליון יורו בעונה

זו אחת הסאגות המתישות ביותר בכדורגל העולמי בשנים האחרונות, ונדמה שהיא הסתיימה: ניימאר סיכם בברצלונה ועומד להודיע בקרוב רשמית על מעברו לאלופת ספרד, אחרי שבארסה שילמה עבור הכוכב הברזילאי 50 מיליון יורו. ניימאר צפוי להשתכר כ-7 מיליון יורו בעונה. בתקשורת בספרד ווברזיל טוענים כי ניימאר כבר נפרד מחבריו, ואמר להם ש"זה הרגע המאושר ביותר בחיים שלי".

לפני כן קבוצתו הנוכחית של ניימאר, סנטוס, הוציאה הודעה רשמית לפיה היא קיבלה הן את הצעתה של ברצלונה והן את זו של ריאל מדריד על השחקן, אולם על פי הדיווחים כאמור, ניימאר ואביו בחרו לעבור לקטאלוניה.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. AP
מעדיף לשחק לצד מסי. ניימאר/AP

במהלך הלילה נערכה פגישה מרתונית בת כשלוש שעות ובה נכחו נציגי סנטוס, אביו של ניימאר, סוכנו מרקוס מלקייאס ואנשי ברצלונה, המנהל המקצועי ראול סנייהי ונציג נוסף של המועדון אשר היה אחראי על המו"מ מול הברזילאים.

בתום הפגישה, שנערכה על פי גורם המעורב בעסקה "על מנת לסגור את ההעברה באופן סופי", החליט הקשר הסנסציוני של נבחרת ברזיל כי הוא בוחר במשכורת שהציעו לו בברצלונה על פני שהוצעה לו מכיוון הבלאנקוס ממדריד.

בארסה גם צפויה לקיים מול הקבוצה הברזילאית שני משחקי ראווה, אחד בקאמפ נואו והשני בסאו פאולו. ריאל אגב, הציעה 35 מיליון יורו על ניימאר.

בכלי התקשורת של ריאל מדריד, שהפסידו בקרב על הישיר על הכוכב, מיהרו להביא מדבריו של יוהאן קרויף. אגדת העבר ההולנדית של ברצלונה אמר לגבי החתמתו של ניימאר לצד ליאונל מסי בבארסה: "שני מפקדים על אותה ספינה זה משהו שלא יכול לעבוד. צריך ללמוד מטעויות העבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יוהאן קרויף. דרור פיקלני
לא מאמין בשילוב המסתמן. קרויף/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully