וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "מעדיף להפסיד 5:0 מלספוג בדקה ה-89"

דורטמונד ומאמנה כואבים את ההפסד הדרמטי בגמר: "הראנו שמגיע לנו להגיע לגמר". ויידנפלר: "גאים שנתנו קרב הגון"

רויטרס

החמצה קשה, כך ניתן לתאר את הערב שעבר על בורוסיה דורטמונד הערב (שבת), עם ההפסד 2:1 בגמר ליגת האלופות לבאיירן מינכן. שחקניו של יורגן קלופ היו טובים יותר במחצית הראשונה, וכבר הצליחו לחזור לעצמם אחרי פיגור במחצית השניה, אבל נכנעו לשער של אריאן רובן בדקה ה-89, ונאלצו לראות את יריבתם לבונדסליגה מטפסת במעלה המדרגות ומניפה את הגביע הנכסף.

מנג'ר בורוסיה דורטמונד יורגן קלופ מאוכזב אחרי ההפסד בגמר ליגת האלופות. רויטרס
כואב מאוד. קלופ ושחקניו/רויטרס

מאמן דורטמונד יורגן קלופ היה ג'נטלמן כהרגלו והחמיא בסיום לאלופת אירופה החדשה: "כל הכבוד ומזל טוב לבאיירן על הזכיה. חייבים לכבד אותם, הכל הלך להם בסיום. הגיע לנו להגיע לגמר, והראנו את זה הלילה. זה אולי לא הדבר הכי חשוב, אבל זה כן מאוד חשוב. הייתי מעדיף להפסיד 4:0 או 5:0 מאשר לספוג בדקה ה-89. אריאן עשה עבודה גדולה, אבל אנחנו חייבים לקבל את זה. זו היתה עונה קשה מאוד עבורנו, וראו את זה מהדקה ה-75 והלאה".

קלופ נשאל מה אמר לשחקניו אחרי השריקה לסיום, והשיב: "אמרתי לשחקנים שנצליח לחזור. אולי לא לוומבלי, אבל נצליח לחזור לעוד גמר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רומן ויידנפלר שוער דורטמונד. GettyImages
משחק ענק שלו לא הספיק. ויידנפלר/GettyImages

קפטן דורטמונד, ושחקנה הטוב ביותר הערב של הקבוצה, הלא הוא רומן ויידנפלר, שמנע לא מעט שערים משחקני באיירן מינכן, כאב בסיום, אבל אמר: "אנחנו גאים מאוד שנתנו לבאיירן קרב הגון הערב. שיחקנו טוב אבל כנראה שזה לא היה אמור לקרות".

גם מאטס הומלס הרים את הראש בסיום ואמר: "המשחק היה מאוד צמוד, אבל בסיום כנראה שקצת הגיע לבאיירן כי היא היתה טובה יותר במחצית השניה. אנחנו גאים מאוד, אבל גם מאוכזבים, במיוחד כשאנחנו מפסידים בדקה ה-89, משער כמעט מקרי כמה שנכבש. זה מריר בצורה שלא תיאמן. אבל בסופו של דבר נראינו קצת עייפים, ובאיירן ניצלה זאת עד תום".

שחקני בורוסיה דורטמונד מאוכזבים יחד עם מרקו רויס בגמר ליגת האלופות. רויטרס
ראויים לכל המחמאות, למרות ההפסד הדרמטי. שחקני דורטמונד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully