וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב הגישה הצעה רשמית על רובן ראיוס

25.5.2013 / 15:55

האלופה מעוניינת בקשר הספרדי של אסטרס, אחריו עקבה גם מכבי חיפה. ההודעה על מינוי המאמן החדש עשויה להתעכב

מכבי תל אביב מעוניינת בקשר הספרדי רובן ראיוס, המכונה 'ראיו', ואף הגישה הצעה רשמית לרכוש אותו מקבוצתו היוונית אסטרס טריפוליס תמורת מיליון יורו. כך על פי דיווחים ביוון.

ראיוס, 26, הוא קשר התקפי, קפטן אסטרס והשחקן המצטיין שלה העונה. ב-32 הופעות בליגה היוונית העונה הוא כבש שבעה שערים ובישל 11 נוספים. אגב, סקאוט מכבי חיפה אלון חרזי צפה אף הוא בשחקן לפני מספר שבועות. ראיוס גדל במחלקת הנוער של אלצ'ה. בעונת 2008/9 שיחק בברצלונה ב' ולאחר מכן המשיך לאוריהואלה וליידה בטרם עבר ליוון לפני שנתיים.

ראיו שחקן אסטרס טריפוליס, רובן ראיוס סרנה. EuroFootball, GettyImages
שבעה כיבושים ו-11 בישולים בליגה היוונית. רובן ראיוס/GettyImages, EuroFootball

ארבעה ימים לאחר ההודעה הרשמית על עזיבתו של המאמן אוסקר גרסיה, ובמכבי תל אביב טרם הודיעו על זהות מחליפו. נכון לעכשיו נמצאים כל ראשי המועדון בחו"ל וההערכה היא שההודעה על זהות המאמן החדש שיעמוד על הקווים בעונה הקרובה בקרית שלום, עשויה להתעכב.

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף הוא זה שיבחר בסופו של דבר את זהות המאמן, כאשר כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הכוונה היא למנות מאמן עם קשר ספרדי, כזה שמכיר את הכדורגל הספרדי וימשיך את הקו והדרך שהחל הצוות הזר בראשות אוסקר גרסיה בעונה שעברה.

אחד המועמדים שנמצאים חזק ברשימה של קרויף, הוא פרננדו ואסקס, מאמנה של דפורטיבו לה קורוניה, שנאבקת על הירידה בתחתית הליגה הספרדית. מועמדותו של ואסקס פורסמה בדיווח באתר של רדיו גליסיה ועל פי גורמים המקורבים למועדון, שמו של ואסקס נמצא כאמור חזק מאוד ברשימת המועמדים של הצהובים.

אחת האפשרויות לכך שההודעה על מינוי המאמן מתעכבת, היא שאותו מאמן שמועמד להגיע לקרית שלום, עדיין מכהן בתפקידו הנוכחי ולכן לא ניתן להודיע מינויו במכבי תל אביב לעונה הבאה.

ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
האיש שיכריע לגבי המאמן. ג'ורדי קרויף/אדריאן הרבשטיין

מאז נודע על עזיבתו הרשמית של אוסקר גרסיה, הוזכרו שמות רבים ומגוונים של מועמדים לתפקיד מאמן הצהובים, אולם רוב השמות לא פורסמו באתרים רשמיים או בכלי תקשורת מוכרים וידועים. ביומיים האחרונים עלו שמותיהם של פרננדו מוריינטס, כוכב העבר של ריאל מדריד שמאמן כיום את אחת מקבוצות הנוער של המועדון וכן שמו של לואיס אנריקה, שחקן עבר נוסף ששיחק בריאל מדריד ובברצלונה ואימן בעונה האחרונה את רומא האיטלקית.

בתוך כך נטלו אמש (שישי) שחקני הקבוצה חלק בחתונת הקפטן שרן ייני עם בחירת ליבו שלי אביב. יממה קודם לכן (חמישי), חגגו השחקנים גם במסיבת החתונה של הקשר מהראן ראדי. בימים הקרובים צפויים מרבית השחקנים לצאת לחופשות הקיץ שלהם ולשוב ארצה לקראת פתיחת האימונים ב-17 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully