וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי רוג'רס, הכדורגלן ההומוסקסואל, חוזר מפרישה

שחקן נבחרת ארה"ב לשעבר, שיצא מהארון ופרש בפרבואר, סיכם את תנאיו במדי לוס אנג'לס גלאקסי: "רוצה להוות דוגמה"

לפני קצת יותר משלושה חודשים, רובי רוג'רס, כדורגלן נבחרת ארצות הברית בעבר, ביצע צעד אמיץ ובבלוג שלו באינטרנט חשף את היותו הומוסקסואל. במקביל, הוא גם הודיע על פרישה מכדורגל, במטרה "לגלות את החיים מחוץ לענף, כאדם חופשי".

כנראה שהחופש הספיק לו והלילה (בין שישי לשבת), דיווח ה"USA טודיי" כי רוג'רס סיכם את תנאיו במדי אלופת ה-MLS המכהנת לוס אנג'לס גלאקסי וישוב למגרשים בקרוב. בכך הוא יהפוך למעשה לספורטאי האמריקאי הפעיל הראשון שיעלה למגרש לאחר שהצהיר על זהותו כהומוסקסואל. כזכור, לפני כחודש גם ג'ייסון קולינס, שחקנה של וושינגטון וויזארדס מה-NBA יצא מהארון, אולם הוא לא שיחק מאז וכלל לא ברור אם ימצא לעצמו קבוצה בעונה הבאה, כך שרוג'רס צפוי לקבוע תקדים בארצות הברית.

רובי רוג'רס שחקן נבחרת ארצות הברית. GettyImages
קאמבק מהיר. רוג'רס/GettyImages

השחקן, שחגג את יום הולדתו ה-26 לפני שבוע, זכה לתמיכה נרחבת לאחר הודעתו בפברואר, שב לאחרונה להתאמן אצל הגלאקסי וכעת כאמור, סיכם את תנאיו ויתחיל שוב לשחק: "אם לומר את האמת, לא היו לי תוכניות לחזור לכדורגל, בטח שלא מהר כל כך", ניסה רוג'רס להסביר את הקאמבק המפתיע, "אבל הסתכלתי על כמה קליפים שלי מתאממן ומשחק וחשבתי 'אלוהים, כמה שאני מתגעגע לזה'".

"אני צריך עוד קצת זמן כדי לדעת לאן הדברים באמת הולכים, אבל כרגע אני נהנה מאוד מהמצב עם הגלאקסי. כל חיי שיחקתי כדורגל, תמיד הייתי על המגרש, כך שהחזרה מרגישה טבעית. אני רוצה להוות דוגמה, להיות הקול של אחרים ולהתחרות על המגרש".

רוג'רס שיחק עם נבחרת ארצות הברית עד גיל 23 באולימפיאדת בייג'ינג 2008 ואף הופיע 18 פעמים במדי הנבחרת הבוגרת, בין ינואר 2009 לאוגוסט 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully