וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מוריניו ירוויח 250 אלף ליש"ט לשבוע בצ'לסי

מערכת וואלה! ספורט

23.5.2013 / 23:15

עפ"י "דיילי סטאר", הפורטוגלי יחתום על חוזה לארבע שנים ב-2 ביוני וישלש את המשכורת שהרוויח כשהגיע לצ'לסי ב-2004

ספורט 2

ז'וזה מוריניו יגיע ללונדון ב-2 ביוני ויחתום על חוזה לארבע שנים בצ'לסי - כך על פי "דיילי סטאר" האנגלי. המאמן הפורטוגלי יעמוד על הקווים של ריאל מדריד בפעם האחרונה ב-1 ביוני, כשהקבוצה שלו תארח את אוסאסונה במסגרת המחזור שיינעל את עונת 2012/13 ועל פי הדיווח הוא ימריא יום לאחר מכן לבירת אנגליה כדי לחתום אצל האקסית. זה לא יפתיע אף אחד, הרי מוריניו מקושר השכם וערב לבלוז, אבל היום נחשף השכר שהוא אמור לקבל.

על פי הדיווח ב"דיילי סטאר", הפורטוגלי יחתום על חוזה במסגרתו הוא ירוויח 250 אלף ליש"ט לשבוע, או במילים אחרות כ-48 מיליון ליש"ט בארבע השנים בהן הוא אמור לעמוד על הקווים בסטמפורד ברידג'. המשכורת הזו למעשה גבוהה בערך פי שלושה מהמשכורת שהוא קיבל כשהוא חתם לראשונה בצ'לסי בקיץ 2004. ביחד עם מוריניו אמורים להגיע לפחות שני חברי צוות פורטוגלים נוספים: מאמן הכושר רוי פאריה שמלווה אותו כבר שנים ארוכות בפורטו, צ'לסי, אינטר וריאל מדריד, וכן מאמן השוערים סילבינו לורו.

בספרד מדווחים כי מוריניו עשוי לקחת איתו לצ'לסי את פאביו קואנטראו, אותו הביא לריאל מדריד תמורת 30 מיליון יורו מבנפיקה, בתקווה כי יתפוס את מקומו של אשלי קול.

אגב, הלילה (3:30) ייפגשו צ'לסי ומנצ'סטר סיטי בסנט לואיס, למשחק ידידות שנועד לגייס כספים שיעזרו לסייע לניצולי אסון ההוריקן באוקלהומה סיטי. שחקני שתי הקבוצות יעלו עם סרטים שחורים למשחק, כאשר דולר מכל כרטיס שיימכר יועבר לקרן מיוחדת שהקימה קבוצת הבייסבול של סנט לואיס קרדינלס לאחר האסון. יוסי בניון עשוי לפתוח במשחק, ובכך לערוך את הופעת הפרידה שלו מהבלוז.

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
כ-48 מיליון ליש"ט בארבע השנים הקרובות. מוריניו/רויטרס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully