וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פלגריני הודיע: "אעזוב את מלאגה בסוף העונה"

בדרך לסיטי? מאמן מלאגה הודיע רשמית על פרידה מהקבוצה אותה הדריך משנת 2010: "לכל אחד הזכות ללכת בדרכו"

מה שהיה באוויר כבר זמן רב הפך היום (רביעי) לרשמי כאשר מנואל פלגריני הודיע שיעזוב את מלאגה כבר ביום ראשון הבא. המאמן הספרדי, ששמו עלה בתקופה האחרונה כמועמד להגיע למנצ'סטר סיטי במקומו של רוברטו מאנצ'יני וגם ברצלונה עלתה כאופציה למקרה שטיטו וילאנובה לא ימשיך, בישר באופן סופי שהוא לא ימשיך במועדון.

מנואל פלגריני מאמן מלאגה. AP
"השעות האחרונות שלי במלאגה". פלגריני/AP

"מבחינה מקצועית אלו השעות האחרונות שלי במלאגה וביום ראשון יהיה זה המשחק האחרון שלי כמאמן מלאגה בלה רוסלדה", סיפר פלגריני. "זה עניין רגשי גדול מאוד מבחינתי ואני מקווה לעזוב את המועדון כשהוא מעפיל לאירופה כאשר המשימה תושלם וכאשר המזל הרע של המועדון השתנה. ההסכם שלי עם המועדון כבר הוסכם ונחתם. לכל אחד יש את הזכות ללכת בדרך שלו. אין לי שאיפות כלכליות, אלא פרויקט ספורטיבי שאוכל להגשים".

פלגריני בן ה-59 החל את קריירת האימון שלו ב-1987, כאשר בשנים האחרונות הוא אימן את סן לורנסו, ריבר פלייט, ויאריאל וריאל מדריד, כאשר את משרת האימון במלאגה הוא קיבל לידיו ב-2010. רק בשבוע שעבר סיכמו האנדלוסים על ויתור של סעיף השחרור הגבוה של המאמן בגובה ארבעה מיליון יורו, ובכך למעשה אפשרו לו לעזוב את המועדון כבר בקיץ הקרוב, למרות שבחוזהו המקורי נותרו לו עוד שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully