וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי יוצג כמאמן ריאל מדריד ב-3 ביוני?

כלי התקשורת בספרד גורסים כי מועמדותו של המאמן האיטלקי הולכת ומתחזקת. הבלאנקוס מנסים לצרף את ארתורו וידאל

התקשורת הספרדית ממשיכה לעסוק השכם וערב במהפכה שהולכת ונרקמת בריאל מדריד לקראת העונה הבאה. אחרי ההודעה של ז'וזה מוריניו על עזיבתו את הבלאנקוס, נראה כי מועמדותו של קרלו אנצ'לוטי הולכת ומתחזקת. המאמן האיטלקי המוערך, שהודיע רק לאחרונה באופן רשמי כי יעזוב את פ.ס.ז' בתום העונה, עשוי להיות מוצג כמאמן ריאל כבר ב-3 ביוני. כך מדווחים היום (חמישי) כלי התקשורת בספרד.

ב'מארקה' גורסים כי נשיא ריאל פלורנטינו פרס עושה מאמצים כבירים להשלים את החתמתו של אנצ'לוטי עד תחילת יוני, כמו גם להבטיח את החזרתו של זינדין זידאן לצוות המקצועי. ב-3 ביוני ייערך המשחק האחרון של ריאל ושל מוריניו בברנבאו מול אוסאסונה.

מאמן פ.ס.ז', קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
מדריד הולכת ומתקרבת. אנצ'לוטי/רויטרס

לאנצ'לוטי, מסתמן, כבר יש תוכנית מגובשת ומפורטת למדי באשר לסגל השחקנים. אחרי שאיסקו, גארת' בייל ורוברט לבנדובסקי כבר הוזכרו כמועמדים, אנצ'לוטי סימן את כוכב יובנטוס ארתורו וידאל. האיטלקי ניסה להחתימו בפ.ס.ז' אשתקד ללא הצלחה, וכעת, לאחר שסיים עונה נפלאה במדי הגברת הזקנה וסיים כמלך השערים שלה, העניין בו רק הולך וגובר. ריאל עשויה לדרוש מיובה להעביר אליה את הצ'יליאני שציין אתמול יום הולדת 26 כחלק מהעסקה הנרקמת בין המועדונים שתביא בסופו של דבר את גונסאלו היגוואין לטורינו.

וידאל הפך באחרונה לאחד השמות החמים של שוק ההעברות העולמי. על פי דיווחים באנגליה, יובה כבר דחתה הצעות שהגיעו בנוגע לוידאל ממנצ'סטר סיטי (שהציעה 40 מיליון יורו) וממנצ'סטר יונייטד. אשתקד דחתה האלופה האיטלקית הצעה של 45 מיליון יורו מבאיירן מינכן.

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
מצרך מבוקש, כעת גם בריאל. ארתורו וידאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully