וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "ניימאר מאוד יעזור למסי"

בברצלונה מפנטזים על שיתוף הפעולה, גם מאמן סנטוס: "מי יכול היה להאמין?" המגן נפרד ממוריניו: "הפסד גדול לתקשורת"

בספרד טענו הבוקר (חמישי) כי סנטוס אמנם דחתה הצעה של 20 מיליון יורו על ניימאר, אולם דומה כאילו בברצלונה משוכנעים שהיהלום הברזילאי הגדול ישחק בסופו של דבר עבור הקטלאנים. הערב התייחס לכך גם דני אלבס, שהתייחס לצירופו הצפוי של החלוץ ואמר: "כדורגל זה משחק קבוצתי, וליאונל מסי לא יכול לעשות הכל. ניימאר הוא פנומנאלי, הוא יעזור למסי מאוד ויהיה לו טוב מאוד לשחק כאן. הם משחקים בשתי עמדות שונות, ואני חושב שלא תהיה להם בעיה לשחק ביחד - למרות שניימאר כוכב, הוא מאוד צנוע".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם שחקן סנטוס ניימאר. רויטרס
לא נותר אלא לחכות בסבלנות. מסי וניימאר/רויטרס

אגב, הדיווחים האחרונים טוענים כי ברצלונה ממש לא מתכוונת לוותר על ניימאר, והיא צפויה להגדיל את הצעתה ל-25 מיליון יורו. מאמנו של החלוץ בסנטוס, מאוריסיו רמאליו, היה רוצה לראות את הכוכב הגדול שלו עובר לאלופה, ולא לריאל מדריד: "הלוואי שהוא יגיע לברצלונה. אין לי שום דבר נגד הקבוצות האחרות, אבל אני בעד ברצלונה. אני בטוח שזו גם ההעדפה שלו. אני רוצה לראות אותו משחק עם מסי, צ'אבי ואינייסטה. ניימאר ומסי ביחד, מי יכול היה להאמין?"

ובחזרה לאלבס. במהלך מסיבת עיתונאים שנועדה לקדם פרסומת חדשה של אדידס, נשאל המגן גם על עתידו של תיאגו אלקנטרה, שעשוי לעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב, והשיב: "אני חושב שזו תהיה טעות לתת לו ללכת, הוא מביא הרבה לקבוצה ויש לו המון מה לתרום לנו. הוא תמיד רוצה לשחק והוא מקצוען, אבל אם הוא יקבל את ההחלטה לעזוב, אוריד בפניו את הכובע. צריך הרבה אומץ כדי לעשות את זה".

על השמועות שקשרו גם אותו כמועמד לעזוב לקבוצה אחרת, אולי פריס סן ז'רמן, אמר הברזילאי: "טוב לי מאוד בברצלונה ואני רוצה להישאר כאן כמה שאפשר". ומה יש לאלבס להגיד על העזיבה של מוריניו? פשוט מאוד: "ההפסד הגדול הוא של התקשורת".

דני אלבס שחקן ברצלונה במשחק מול פ.ס.ז'. GettyImages
חפץ בהישארותו של תיאגו, לא בוכה על עזיבת מוריניו. דני אלבס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully