וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "ספאנוליס הוא השחקן הכי טוב שיחקתי איתו"

פארקר? שאראס? הישראלי של באיירן מינכן סיפר בראיון על העונה שעוברת עליו, והילל את היווני: "דוגמה מושלמת למחויבות"

יותם הלפרין נאבק בימים אלה יחד עם חבריו לבאיירן מינכן בחצי גמר הפלייאוף הגרמני נגד באמברג. אמש (רביעי) הישראלי תרם תרומה נאה ב-85:98 במשחק הראשון בסדרה כשפתח בחמישייה וקלע 15 נקודות.

לפני פתיחת הסדרה העניק הלפרין ראיון נרחב לאתר הגרמני spox.com, בו סיפר על העונה שעוברת עליו בליגה הגרמנית. "אני מנסה לשחק את הסגנון שלי, ולעזור לקבוצה לנצח, יש לי יותר ביטחון עצמי, אני משוחרר על הפרקט וקולע טוב יותר", התייחס הלפרין ליכולת האישית שלו בשבועות האחרונים. "אני מנסה להיות יותר יצירתי ואגרסיבי בהתקפה, המאמן והחברים עזרו לי למצוא את הקצב שלי".

שחקן באיירן מינכן בכדורסל, יותם הלפרין. Christof Koepsel, GettyImages
הספקות נעלמו, הביטחון העצמי חזר. הלפרין/GettyImages, Christof Koepsel

להלפרין לקח זמן העונה להפגין את יכולותיו בבאיירן מינכן, והגארד הישראלי התייחס לקשיים שעברו עליו: "זה עוזר מאוד שאנחנו משחקים לאחרונה פעמיים בשבוע. העונה הזאת הייתה הפעם הראשונה בקריירה שלי ששיחקתי פעם בשבוע, וזה היה מוזר בשבילי. הגעתי לליגה חדשה עם מאמן חדש, ולקח לי זמן, היו לי ספקות, מה אני צריך לשפר? איך להתמודד עם המצב? איך יהיה לשחק בקבוצה חדשה עם מאמן חדש? זה מאוד חשוב לי להכיר את השחקנים והמאמן שסביבי, אחרי תשעה חודשים אנחנו מכירים זה את זה. עכשיו אני מלא בביטחון בי ובחברים שלי".

הלפרין הוא אחד השחקנים המנוסים בבאיירן, וכשנשאל מי השחקן הכי גדול עמו שיחק כדורסל, הוא לא היסס להצביע על כוכבה ל אלופת אירופה אולימפיאקוס. "אחד החברים לקבוצה שאל אותי לפני הפיינל פור מי השחקן הכי טוב ששיחקתי איתו, ועניתי לו - ספנוליס. הוא הדוגמה המושלמת למחויבות. שיחקתי עם הרבה שחקנים גדולים, אבל הוא לעולם לא מוותר, תמיד ממוקד, וזה הופך אותו למאוד מיוחד".

שחקן אולימפיאקוס פיראסו וסיליס ספאנוליס. רויטרס
"לעולם לא מוותר, תמיד ממוקד, וזה הופך אותו למאוד מיוחד". ספאנוליס/רויטרס

על הליגה הגרמנית אמר הלפרין: "זאת ליגה מיוחדת, המשחק בה אתלטי, הקצב גבוה, משחקים ראן אנד גאן, שונה לגמרי מליגות ששיחקתי בהן בעבר. כשחתמתי בבאיירן מינכן שאלו אותי למה עשיתי את זה, והתשובה שלי הייתה פשוטה: זאת ליגה מאוד תחרותית, ואי אפשר לסרב למועדון כמו באיירן. זאת הייתה החלטה שהייתה קריטית לי ולעתיד שלי. המועדון הזה מצון ואני בטוח שבאיירן תהפוך בשנים הקרובות לקבוצה גדולה באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully