וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 15 נקודות ליותם הלפרין בניצחון באיירן מינכן

הישראלי תרם תרומה נאה ב-85:98 על באמברג בפתיחת חצי גמר הפלייאוף. סיינה הדיחה את מילאנו ברבע הגמר באיטליה

יותם הלפרין וקבוצתו באיירן מינכן ממשיכים לעשות חיל בפלייאוף הגרמני. הבווארים עלו ל-0:1 מפתיע בסדרת חצי גמר הפלייאוף וגנבו את יתרון הביתיות מבאמברג, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון. הגארד הישראלי פתח בחמישייה כהרגלו ורשם שורה סטטיסטית נאה עם 15 נקודות (4 מ-6 משתי נקודות, 1 מ-2 משלוש, 4 מ-4 מהקו), שלושה אסיסטים וארבעה ריבאונדים ב-30 דקות.

הלפרין פתח את המשחק חזק וקלע 11 נקודות מה-13 שלו במחצית הראשונה. הוא גם היה שותף לבריחה של החבורה של סבטיסלב פשיץ' במהלך הרבע האחרון. שותפו של הלפרין לקו האחורי, טייריס רייס, להט עם 25 נקודות, ואילו יאן יאגלה הותיק תרם 16 משלו. בוסטיאן נכבאר קלע 22 למפסידה.

יותם הלפרין שחקן באיירן מינכן. GettyImages
נראים מצוין בפלייאוף. יותם הלפרין/GettyImages

* ביוון, הפלייאוף נפתח עם ניצחונות של אלופת אירופה אולימפיאקוס וסגנית האלופה פנאתינייקוס. האדומים, שסיימו את העונה הרגילה במקום הראשון, הזיעו מול אפולון פטראס בהיכל השלום והאחווה ונזקקו לרבע אחרון חזק על מנת לברוח ולנצח בסיום 63:77 שמעניק לה יתרון 0:1 בסדרת רבע הגמר. אפולון נותרה צמודה לאדומים במשך שלושה רבעים אך ברבע האחרון אולימפיאקוס נעלה את הסל, ספגה שבע נקודות בלבד והבטיחה ניצחון. ג'וש פאוול הוליך את אולימפיאקוס עם 18 נקודות, ואסיליס ספאנוליס קלע 10 נקודות ומסר שישה אסיסטים. אייסי לואו הוסיף תשע נקודות. ולדימיר פטרוביץ' קלע 14 אצל המפסידה.

פנאתינייקוס לעומת זאת כלל לא התקשתה לעלות ל-0:1 בסדרה שלה, ושייטה בדרך ל-57:88 על איקרוס. פאו רצה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון ולא הורידה רגל מהגז לאורך המשחק כולו. ג'יימס גיסט קלע 17 לירוקים, אר טי קווין, שערך בכורה במדי הירוקים, הוסיף 12 נקודות.

* באיטליה, שם שלוש מסדרות רבע הגמר הגיעו למשחק שביעי, סיינה צלחה את המשחק המכריע בסדרה המותחת מול מילאנו, גברה עליה 80:90 בעיר האופנה ומנעה הדחה מוקדמת לאחר שזכתה באליפות בשבע העונות האחרונות. הקבוצה מטוסקנה נותרה צמודה למילאנו במשך שלושה רבעים, עד שברבע האחרון ברחה הודות ליכולת מצוינת של דניאל האקט (25 נקודות) שהיה מצוין לאורך כל הסדרה. קית' לנגפורד, שהיה מעורב בתקרית עם אוהדי סיינה במשחק הקודם לאחר שהפנה לעברם אצבע משולשת, ניסה להושיע אך 18 הנקודות שלו לא הספיקו. בחצי הגמר תפגוש סיינה תפגוש את וארזה שסיימה את העונה הרגילה במקום הראשון. ויקטור סניקידזה ובובי בראון סייעו להאקט עם 17 נקודות כל אחד. ג'יי אר ברמר הוסיף 17 למפסידה.

שחקן ארמאני מילאנו קית' לנגפורד. Salih Zeki Sayar, GettyImages
מסיים את העונה מוקדם. קית' לנגפורד/GettyImages, Salih Zeki Sayar

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully