וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' מנסה לפתות את רוני, זלאטן: "מתגעגע לאיטליה"

חם בפריס: חלוץ מנצ'סטר יונייטד על הכוונת, מו"מ נפתח עם אנחל די מריה, אבל איברהימוביץ' שוקל לעזוב: "הכל יכול לקרות"

פריס סן ז'רמן עדיין נאבקת להשאיר את קרלו אנצ'לוטי על הקווים שלה, אבל במקביל האלופה הצרפתית הטרייה ממשיכה לנסות להחתים שמות גדולים ככל הניתן, ובראש רשימת הרכש הנוכחית של הבעלים נאסר אל חליפי נמצא ווין רוני.

חלוץ מנצ'סטר יונייטד, שנמצא על פי ההערכות באנגליה בדרך החוצה בעקבות הגעתו של דייויד מויס לאולד טראפורד, מחוזר נמרצות על ידי פ.ס.ז' כבר תקופה ארוכה, וב-'גרדיאן' מדווחים שהשבוע הצרפתים מסרו לנציגיו של רוני שהם מוכנים להשוות את משכורתו הנוכחית - שעומדת על 300 אלף ליש"ט בשבוע - ולהחתים אותו על חוזה ארוך טווח.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני. רויטרס
יסכים לעזוב את אנגליה? ווין רוני/רויטרס

רוני, שאשתו ילדה אתמול את בנם השני, לא מתלהב מהאפשרות לעזוב את אנגליה, ועל פי דיווחים שונים גם מפקפק באיכותה של הליגה הצרפתית ולא רואה בה אתגר משמעותי, אבל ייתכן שהפיתוי הכלכלי והעובדה שפרט לצ'לסי אין מתחרות אנגליות רציניות על שירותיו ישנו את דעתו.

בצרפת מדווחים שהאופציה השנייה של פ.ס.ז' לחיזוק עמדת החלוץ היא אדינסון קבאני, שמבוקש גם על ידי הגדולות באנגליה, ושם חם נוסף בבורסת השמות בפארס דה פרינס הוא אנחל די מריה, שב-'לה פריסיאן' דיווחו הבוקר שמגעים עמו כבר נפתחו. בריאל מדריד כבר הבהירו שיסכימו למכור את הקשר הארגנטינאי תמורת 25 מיליון יורו.

שחקן ריאל מדריד, אנחל די מריה. רויטרס
ריאל הביעה נכונות למכור אותו. אנחל די מריה/רויטרס

בנוסף לדאגות הרכש, הפריסאים מוטרדים גם מהצהרותיו האחרונות של זלאטן איברהימוביץ', שלא פסל את האפשרות שיעזוב את הקבוצה אחרי שנה אחת בלבד, בה כבש 29 שערים. "האם אשאר? נראה. הרבה דברים יכולים לקרות", אמר השבדי בן ה-31 ל-'גאזטה דלו ספורט'. "בכל הפעמים בעבר שאמרתי שאשאר בסוף עברתי קבוצה, אז הפעם אני לא אגיד כלום".

"יש לי עוד שנתיים בחוזה הנוכחי שלי", הוסיף זלאטן. "כבר תכננתי בשנים הקודמות להישאר בקבוצות מסוימות הרבה שנים וזה לא קרה, אז גם הפעם הכל יכול לקרות. אני מתגעגע לאיטליה, זה הבית השני שלי. הקבוצות ששיחקתי בהן - יובנטוס, אינטר ומילאן - הן הגדולות בעולם, זכיתי איתן בתארים ואני יודע מה זה לשחק באיטליה. שם מתייחסים לכוכבים אחרת, ושם אתה יכול לאכול במסעדה והבעלים יגיד לך: 'המסעדה שלי - שלך'. זה לא כמו בספרד. יש הבדלי תרבות, ואני אוהב הרבה יותר את התרבות האיטלקית".

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
"באיטליה מתייחסים לכוכבים אחרת". זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully