וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מויס חייב לשבת עם ווין רוני ולנסות להשאיר אותו"

במנצ'סטר יונייטד מתלבטים לגבי עתידו של החלוץ הסורר: "כבר אי אפשר לרקוד על פי החליל שלו". התחנה הבאה: צ'לסי?

התקשורת האנגלית ממשיכה לעסוק הבוקר (שני) בהרחבה בעתידו של ווין רוני, ובשאלה האם החלוץ בן ה-27 ימשיך במנצ'סטר יונייטד. אחרי שבשבועיים האחרונים רוני ביקש לעזוב ונענה בשלילה, נדרש להסביר מדוע הסיר את הכיתוב "שחקן מנצ'סטר יונייטד" מפרופיל הטוויטר שלו, נקלע לעימות עם פיל ג'ונס באימון שעלה לו על פי הדיווחים במספר תפרים, ונותר מחוץ לסגל במשחק הפרידה החגיגי של אלכס פרגוסון מאולד טראפורד, במנצ'סטר מתקשים להאמין שהוא יסכים להישאר בשורות השדים האדומים.

אגדות המועדון בעבר כמו פטר שמייכל, גארי נוויל ודוויט יורק לא הסתירו את החיוכים כשגילו שסר אלכס לא הצליח לשמור על אווירה מפויסת אפילו ביום החג שלו וחימם את הגזרה מול רוני כשהצהיר פומבית שהחלוץ ביקש לעזוב, אך הקהל באולד טראפורד היה סלחן הרבה פחות ורבים מהאוהדים שרקו בוז לרוני כשעלה לקבל את מדליית האליפות החמישית שלו בקבוצה.

רוני, שכבש העונה 16 שערים ותופקד במספר עמדות שונות בעקבות הגעתו של רובין ואן פרסי, קושר בשבועות האחרונים עם מעבר לפריס סן ז'רמן, לבאיירן מינכן, לברצלונה ואפילו לצ'לסי. ב-'דיילי מירור' הגדילו לעשות ופרסמו תמונת אילוסטרציה של רוני במדי הבלוז, והקבוצה של רומן אברמוביץ' נראית כמו האלטרנטיבה היחידה של החלוץ האנגלי במידה וירצה להישאר בפרמיירליג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה הסיכוי שרוני ישתכנע להישאר? "הוא יכול לתרום ליונייטד גם ככינור שני לואן פרסי", נכתב הבוקר ב-'יורוספורט'. "ראינו שארבעה מתוך שמונת השערים שלו ב-2013 היו שערי ניצחון, אבל בשלב מסוים הוא כבר לא יהיה שווה את המחיר שלו, ואחרי שתי בקשות עזיבה בשלוש שנים נראה שהוא יחזור להיות ממורמר במהירות. מויס לא יכול לרקוד על פי החליל של החלוץ השני בטיבו בסגל שלו, ואם רוני יעמיד דרישות בלתי אפשריות, מויס צריך להראות לו את הדרך החוצה".

שחקני מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, ווין רוני. GettyImages
יברח מואן פרסי? רוני/GettyImages

לעומת זאת, בריאן רובסון אמר ל-'סאנדיי מירור' שיונייטד חייבת להשאיר את רוני: "אם הייתי בנעליו של דייויד מויס, אחד הדברים הראשונים שהייתי עושה היה לשבת עם רוני ולהסביר לו שהוא שחקן חשוב למועדון שיכול להישאר עוד 4-5 שנים. הייתי מסביר לו איך הוא משתלב בתכניות שלי ועושה כל מה שהייתי יכול כדי להשאיר אותו ביונייטד".

"דייויד מכיר את ווין היטב מתקופת נעוריו", הוסיף חלוץ העבר של יונייטד. "ואני חושב שהוא האיש הנכון לדבר איתו בנושא. בואו לא נשכח שהוא עדיין אחד הכישרונות הגדולים שיש לנו במדינה הזו, וליונייטד יהיה סגל פנטסטי עם שילוב טוב בין שחקנים צעירים למנוסים, אבל רוני הוא אחד המפתחות החשובים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully