וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן עשוי להצטרף לראפיד וינה

הקשר, שלא נמצא בתכניות של נירנברג, המריא לאוסטריה לשיחות והתרשמות מהמועדון: "רוצה להמשיך לשחק באירופה"

אלמוג עשוי לשוב לשחק באירופה בעונה הבאה. הקשר המריא לאוסטריה לשיחות עם ראשי ראפיד וינה והתרשמות מהמועדון והוא עשוי לעבור בהשאלה לעונה לקבוצת הצמרת האוסטרית. כהן מחזיק בחוזה לעונה הבאה בנירנברג, אך כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון הגרמני לא מעוניינים להחזירו ומחפשים קבוצה שתיקח על עצמה את חוזהו. בהפועל תל אביב עוד בדקו בשבועות האחרונים אפשרות להשאיר את כהן, אך הוא מעדיף את אירופה והאדומים לא יוכלו לשלם את מלוא שכרו בלי עזרת הגרמנים.

"אני אמור לחזור לנירנברג ואז לראות מה קורה איתי. יש לי כמה הצעות ואקח כמה שבועות לעצמי, כדי להחליט איפה הכי טוב לי לשחק. אני לא חושב שזה יהיה בארץ, כי אני רוצה להמשיך ולשחק באירופה", אמר כהן בראיון לוואלה! ספורט אחרי משחק הנעילה של העונה בו הפסידו האדומים 3:2 למכבי חיפה.

קשר נירנברג אלמוג כהן. Marc Eich, GettyImages
תחנה שנייה באירופה? כהן/GettyImages, Marc Eich

כהן, 24, רשם 12 הופעות ליגה בהן כבש שער אחד מאז הצטרף לאדומים בהשאלה בחודש פברואר. בשנתיים וחצי במדי נירנברג רשם 58 הופעות ליגה וכבש שני שערים. ראפיד וינה מדורגת במקום השלישי באוסטריה כאשר נותרו שני מחזורים לתום העונה. הקבוצה זכתה בעבר ב-32 אליפויות (האחרונה ב-2008) ומודרכת על ידי המאמן זוראן בארישיץ'. אגב, ראפיד וינה התעניינה כבר ב-2009 בשירותיו של כהן, אך אז העסקה לא יצאה אל הפועל ובסופו של דבר הקשר מצא עצמו בנירנברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully