וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תומר חמד שמר על התקוות של מאיורקה בחיים"

החלוץ הישראלי כבש שער ניצחון נגד בטיס. המאמן מנסאנו: "נמשיך להילחם נגד הירידה, דוחפים השחקנים למטרה"

שער של תומר חמד העניק למאיורקה 0:1 יקר נגד בטיס במשחק שחתם אמש (שני) את המחזור ה-16 בליגה הספרדית. חמד שלא היה רחוק מלכבוש את השני שלו מאוחר יותר, מצא את הרשת בדקה ה-21 במה שהיה השער ה-11 שלו העונה.

מאיורקה שנאבקת בחירוף נפש נגד ירידה לליגת המשנה לראשונה אחרי 16 שנה, טיפסה למקום ה-19 בטבלה, אבל היא עדיין ניצבת מתחת לקו האדום. ב"דיאריו דה מאיורקה" כתבו: "השער של תומר חמד השאיר את תקוות הגאולה של מאיורקה בחיים". גם רוב הכותרות האחרות לידיעת המשחק היו דומות: "תומר חמד שמר על התקווה של מאיורקה".

שחקן מאיורקה, תומר חמד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
העיתונים במאיורקה: "השער של תומר חמד השאיר את תקוות הגאולה של מאיורקה בחיים"/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

המאמן גרגוריו מנסאנו אמר אחרי המשחק: "שיחקנו כדי לקחת שלוש נקודות, כדי להמשיך להילחם ולחלום על ההישארות הכל כך קשה בליגה. אנחנו דוחפים את השחקנים להשיג את המטרה הזו כל הזמן. אני חושב שהניצחון שלנו היה מוצדק, שהוא הגיע לנו ושהוא נותן לנו תקווה לעתיד. אנחנו ממשיכים להילחם במסגרת האמצעים שלנו והתוצאה נגד בטיס נתנה לנו ביטחון".

למאיורקה נותרו שני משחקים עד לסיום העונה: בחוץ נגד אתלטיקו מדריד ובבית מול ריאל ויאדוליד. הקפטן הוותיק מרטי אמר: "אם נשיג שש נקודות בשני המחזורים האחרונים יהיה לנו סיכוי. אנחנו מסוגלים לעשות את זה. אנחנו מסוגלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully