וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תומר חמד העניק למאיורקה 0:1 גורלי על בטיס

הישראלי כבש בדקה ה-21 והעלה את קבוצתו למקום ה-19 בטבלה, מרחק 3 נקודות מחוף מבטחים. 90 דקות גם לאוואט

מאיורקה שמרה על סיכוי להישאר בליגה, כאשר השיגה הערב (שני) ניצחון גורלי על בטיס, 0:1 משער של תומר חמד. בכך עלתה קבוצתו של גרגוריו מנזאנו מהמקום האחרון למקום ה-19 בטבלה, עם 32 נקודות - שלוש מחוף מבטחים ומלה קורוניה שבמקום ה-17. בשבוע הבא תצא מאיורקה למשחק חוץ בויסנטה קלדרון של אתלטיקו מדריד, שכבר בטוחה במקום השלישי, ובמחזור האחרון תילחם על חייה בבית, מול ויאדוליד שכבר הבטיחה את מקומה בליגה ואיבדה סיכוי להגיע לאירופה.

שחקן מאיורקה, תומר חמד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
איזה שער חשוב. חמד/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

חמד פתח את המשחק מצוין, ומצא את המשקוף כבר בדקה העשירית. בדקה ה-21 כבש החלוץ הישראלי את שער הליגה ה-11 שלו העונה, כאשר בעיטה של ויקטור נהדפה רע מאוד על ידי שוער בטיס אדריאן, וחמד, שהגיע ראשון לריבאונד, המשיך מול שער ריק בנגיעה אחת ופנימה כדי לקבוע 0:1 צודק לקבוצתו. בדקה ה-41 היה קרוב החלוץ להשלים צמד, אך בתום מתפרצת יפה שחרר בעיטה שחלפה ליד הקורה. דקה לאחר מכן נגח הגבהה של מארטי, אך לא היה מספיק מדויק.

בטיס, שידעה כי ניצחון יעלה אותה למקום השישי המוביל לליגה האירופית, חיפשה את שער השוויון ואף לא היתה רחוקה מלמצוא אותו בדקה ה-44 מרגלו של דורלן פאבון, אך דודו אוואט הציל היטב. בסופו של דבר המארחת חגגה ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא שלוש נקודות, ושני בלבד בחודשיים האחרונים. חלום ההישארות עדיין בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully