וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויץ: גראסהופרס זכתה בגביע, שישה אוהדים נפצעו

המועדון מציריך ציין תואר ראשון אחרי עשור שחון, בזכות ניצחון 3:4 בפנדלים על באזל. מהומות לפני המשחק העיבו על החגיגה

באירופה ממשיכים לחלק תארים, והערב (שני) נגוז חלום הדאבל של באזל השוויצרית. האלופה ומוליכת הטבלה, שזכתה שש פעמים בגביע ב-12 השנים האחרונות, הפסידה לגראסהופרס 4:3 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות). כעת תנסה באזל להבטיח את האליפות, כשהיא מקדימה את גראסהופרס בשש נקודות, שלושה מחזורים לתום העונה. עבור הקבוצה מציריך מדובר בתואר ראשון זה עשור ובגביע מספר 19 בתולדותיה.

מה שהעיב על הגמר היו התקריות בין האוהדים שקדמו למשחק. משטרת ברן דיווחה על קרבות בין מחנות האוהדים, אשר חלקם היו רעולי פנים ויידו אבנים זה על זה. שישה אנשים נפצעו במהומות.

שחקני גראסהופרס חוגגים זכייה בגביע. רויטרס
תואר ראשון אחרי עשור. גראסהופרס מניפה גביע/רויטרס

27,290 צופים נכחו בסטאד דה סויס שלא היה מלא, וראו את באזל עולה ליתרון בדקה ה-71. מרקוס שטיינהופר כבש לזכות האלופה, אבל גראסהופרס הגיבה בחלוף ארבע דקות עם שוויון של איזט חאירוביץ', ששלח את המשחק להארכה. 30 דקות התוספת לא הובילו לשינוי בתוצאה וההכרעה עברה לדו קרב מהנקודה הלבנה. פביאן פריי וראול בובאדיז'ה בעטו לקורות אצל באזל, בעוד מיכאל לאנג היה היחיד שהחטיא אצל גראסהופרס, שחגגה זכייה מרגשת לאחר הפנדל הקובע של מילאן וילוטיץ'.

"הניצחון הזה הוא פרס ראוי על עונה פשוט נהדרת שלנו", סיכם המאמן אולי פורטה. "לא גנבנו כלום. אפשרנו להם להניע כדור בכוונה, לא רצינו שהם יצלבו אותנו במתפרצות. זה עבד".

מאמן באזל מוראט יאקין אמר: "הגביע חמק לנו במילימטרים. אין לי תלונות לשחקנים שלי, המזל פשוט לא היה לצידנו הפעם. עכשיו יש לנו עוד שלושה משחקי ליגה כדי להבטיח את האליפות".

מילאן וילוטיץ' שחקן גראסהופרס לאחר הפנדל המכריע, איתו השוער רומן בורקי. רויטרס
כבש את הפנדל המכריע. מילאן וילוטיץ' עם השוער רומן בורקי/רויטרס
שחקני גראסהופרס חוגגים זכייה בגביע. רויטרס
תגמול ראוי לעונה נהדרת. שחקני גראסהופרס חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully