וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: אנדרלכט זכתה באליפות במחזור סיום דרמטי

מערכת וואלה! ספורט

19.5.2013 / 17:28

צפו: וארחם רצתה אליפות היסטורית, אבל ביגליה השווה ל-1:1 והשאיר את התואר בבריסל. בישול לאסולין, הפסד לנאתכו

ספורט 2

הליגה הבלגית הגיעה היום (ראשון) לסיומה בצורה דרמטית במיוחד, כאשר אנדרלכט הצליחה לשמור בשיניים על תואר האליפות עם 1:1 מול המדורגת שנייה זולטה וארחם. האורחים היו זוכים באליפות היסטורית אם היו מנצחים את משחק העונה בבריסל במחזור הסיום של הפלייאוף העליון, אבל שער היתרון של יוהאן נייסנס בנגיחה בדקה ה-56 קיבל מענה מיידי מצד הקפטן הארגנטינאי לוקאס ביגליה שהשווה עם שער האליפות בחלוף שלוש דקות, כשהבעיטה החופשית שלו פגעה בחומה וחדרה פנימה. בדקות הסיום וארחם לחצה כדי להכריע, אבל אנדרלכט החזיקה מעמד ב-10 שחקנים (שייקו קויאטה הורחק בדקה ה-80) ונתנה את האות לטירוף באצטדיון, כולל כניסת אוהדים למגרש. אליפות שנייה ברציפות ו-32 בתולדות המועדון.

שחקני אנדרלכט חוגגים אליפות. AP
אליפות 32 בתולדות המועדון/AP
ג'ון ואן דן ברום מאמן אנדרלכט חוגג אליפות. AP
הכי קשה, הכי קשה. ג'ון ואן דן ברום ואנדרלכט צוהלים/AP

* ליאור רפאלוב נכנס בדקה ה-69 בניצחונה של קלאב ברוז' 0:1 על גנק, ללא אליניב ברדה. ברוז' סיימה במקום השלישי ותשחק בליגה האירופית, כמו גנק שסיימה חמישית אך זכתה בגביע. סטנדרד ליאז' הרביעית, ממנה נפרד מאור בוזגלו, ניצחה 3:4 את לוקרן ותשחק בפלייאוף על הכרטיס לליגה האירופית מול גנט.

* גיא אסולין בישל את השער הראשון בניצחונה של ראסינג סנטאנדר 0:2 בחוץ על סבאדל. קשר הנבחרת הצעירה שיחק 90 דקות וסידר לחאירו סמפריו בדקה ה-45. קרספי הכפיל בדקה ה-52. למרות הניצחון, ראסינג עדיין מתחת לקו האדום עם 41 נקודות, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה.

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות בהפסד המפתיע של רובין קאזאן 3:1 לקריליה סובייטוב. קאזאן ירדה למקום השביעי.

* סלטיק, ללא בירם כיאל שלא נכלל בסגל ורמי גרשון שישב על הספסל, הביסה 0:4 את דאנדי יונייטד בחוץ וחתמה את עונת האליפות עם 79 נקודות ב-38 משחקים.

* בן שהר נכנס בדקה ה-46 במשחקה האחרון של הרטה ברלין בבונדסליגה השנייה, שהסתיים ב-1:1 מול אנרגי קוטבוס. שהר הציג את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה, הרטה סיימה במקום הראשון ותחזור לבונדסליגה הראשונה.

* רועי בקל וניסו קפילוטו לא שיחקו בהפסד אלקי לרנקה 4:2 לאולימפיאקוס במחזור האחרון של הפלייאוף התחתון בקפריסין. אלקי סיימה במקום ה-10, המפסידה ירדה ליגה למרות הניצחון.

מתיאס סוארס (מימין), אנדרלכט, מול בריאן ורבום, זולטה וארחם. AP
משחק עונה כמו שכתוב בספר. מתיאס סוארס מאנדרלכט מול בריאן ורבום/AP
לוקאס ביגליה קפטן אנדרלכט מניף את גביע האליפות. AP
כבש את שער האליפות. לוקאס ביגליה מניף/AP
סילביו פרוטו שוער אנדרלכט בחגיגות האליפות. רויטרס
גם הילדים חגגו את האליפות של אנדרלכט. סילביו פרוטו/רויטרס
בן שהר (שני משמאל) בחגיגות העלייה של הרטה ברלין. Matthias Kern, GettyImages
גם בן שהר/GettyImages, Matthias Kern

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully