וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "הפועל צריכה שינוי. נקודה"

המאמן רוצה את חרסיסיץ', מועדף על ידי גבאי ועשוי להביא את סראן ודה סילבה מלרנקה: "הגעתי עם רמון להמון הסכמות"

צילום: דרור פיקלני, עריכה: טל רזניק

מאמן הפועל תל אביב הטרי, רן בן שמעון, שחתם בצהריים (שני) על חוזה לשנתיים נפגש עם הבעלים חיים רמון והמנכ"ל אמיר לובין לדון בנושא שחקני הרכש ובתקציב באופן כללי. המאמן יודע כי תוטל עליו משימה לא פשוטה, שכן הוא יצטרך לבנות מהתחלה את חוליית ההגנה של האדומים.

"זה יום מלא אמוציות", אמר בן שמעון לוואלה! ספורט. "עם כל הכיף, יש הרבה משקל על הכפתיים, הרבה ציפיות. זה כיף ומרגש אבל גם מאוד מאתגר".

"אני כל הזמן שומע כמה המצב של הפועל לא טוב", המשיך המאמן החדש של האדומים. "אישית, אני חושב שגם אם היתה עונה קשה וגם אם אין תקציב כמו שפעם היה, הפועל זה עדיין מועדון גדול. אני מודע לחשיבות של כסף, לא נולדתי אתמול, אבל הגעתי עם חיים רמון להמון הסכמות. אני מאמין שנבנה את הקבוצה הכי טובה שאפשר. הגעתי כדי להצליח, לגרום לשינוי, לקדם שחקנים".

כשנשאל מה המטרה, ענה בן שמעון: "לבנות מערכת בריאה ותחרותית. הפועל תל אביב צריכה שינוי. נקודה. אנחנו יודעים הכול, כל מה שאתם יודעים, אנחנו יודעים. אתחיל לעבוד לעומק, לעשות עבודת שטח אמיתי ועמוקה, וכשנגלה מה הבעיות נדע להתמודד טוב יותר".

על העובדה שהפועל פיטרה העונה כבר שני מאמנים, אמר: "המאמנים שעזבו הם מאמנים טובים מאוד, ולא הכול באשמתם. אבל לא בא לי לחשוב על דברים שליליים".

כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, בריאן חרסיסיץ' שסיים את חוזהו בקרית שמונה ממתין להצעה מהפועל תל אביב. גם אלעד גבאי, שמבוקש גם במכבי חיפה, על הכוונת של האדומים. כרגע נראה כי המגן יעדיף לחבור למאמנו לשעבר, אך בקריה יעדיפו את העסקה עם הירוקים שמציעים בתמורה את ויאם עמאשה.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. דרור פיקלני
יביא נדוניה מלרנקה? רן בן שמעון/דרור פיקלני

שני שחקנים נוספים שהוזכרו כמועמדים שיחקו תחת בן שמעון בא.א.ק לרנקה: הבלם הספרדי אלברט סראן והקשר הברזילאי אלכס דה סילבה. השניים מסיימים את חוזיהם בקבוצה הקפריסאית ויוכלו להגיע להפועל תל אביב בהעברה חופשית, מה שיקל מאוד על האדומים. דרישות השכר הגבוהות היחסית של השניים עשויות להקשות על העסקה, כאשר בכל מקרה השניים לא צפויים להמשיך בלרנקה.

דה סילבה בן ה-29 שיחק בעבר בגנק וסנט טרוידן הבלגיות והגיע לקפריסין ב-2010. הוא שיחק בפראלימני, נמכר ממנה לאומוניה ניקוסיה ובינואר 2012 הצטרף לא.א.ק לרנקה - אז עדיין תחת ניהולו המקצועי של ג'ורדי קרויף. העונה דה סילבה שותף ב-30 משחקי ליגה בהם הוא כבש שבעה שערים ובישל ארבעה נוספים.

גם סראן בן ה-28 הגיע ללרנקה כשג'ורדי קרויף היה המנהל הספורטיבי שלה. הוא גדל באספניול, עבר לסוונסי כשזו הייתה בליגת המשנה באנגליה ונחת בקפריסין בקיץ 2011. בעונה החולפת הוא שותף ב-18 משחקים במדי א.א.ק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אלכס דה סילבה שחקן אומוניה ניקוסיה (ימין) מול אלכסנדר רדוסאבלייביץ' שחקן דן האג. Petros Karadjias, AP
שבעה שערים העונה. אלכס דה סילבה/AP, Petros Karadjias

שחקן הפועל תל אביב שי אבוטבול הגיש היום (שני) תביעה נגד הפועל תל אביב על סכום של 350 אלף שקל, וזאת משום שלטענתו המועדון לא שילם את השנה הראשונה בחוזהו החדש, עליו חתם בקיץ 2011.

כזכור, כפי שנחשף בזמנו בוואלה! ספורט, טביב חזר בו מההסכם שנחתם על ידי יו"ר הקבוצה דאז דורון אוסידון מול השחקן על סכום של כ-150 יורו לעונה למשך חמש שנים, ובעקבות כך החליט השחקן לפנות להליך בוררות. לאחר שטביב עזב את הקבוצה, אבוטבול זכה בבוררות ולאחר מכן הגיע להסכם עם ההנהלה החדשה של הפועל תל אביב על כיבוד ארבע השנים הנוספות בחוזהו. אולם לטענת אבוטבול ועורכי דינו בשל החלפת ההנהלות, 350 אלף השקלים - שהם לטענתו חלק משכרו בעונה הראשונה של החוזה אותו סיכם עם טביב - לא שולמו לו מעולם, ולכן הגיש תביעה נוספת על סכום זה.

שי אבוטבול, הפועל תל אביב. קובי אליהו
טוען שלא שולם לו חלק משכר העונה הראשונה של החוזה. אבוטבול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully