וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עמאשה, דגני וימפולסקי התבקשו לחפש קבוצה

20.5.2013 / 14:45

עסקת החליפין עם אלעד גבאי תלויה בהסכמת השחקנים. החלוץ: "קרית שמונה אופציה מצוינת". גם תמיר כהן ישוחרר

"עסקת חילופי השחקנים בין אלעד גבאי ל-ויאם עמאשה תלויה בשחקנים עצמם. מתווה העסקה ברור לשני הצדדים ומקובל על שני המועדונים. בקרוב מאוד עשויה העסקה לצאת לפועל". כך הגיב הבוקר גורם בכיר במכבי חיפה על הידיעה שפורסמה לאחרונה בוואלה! ספורט, לפיה חיפה ועירוני קרית שמונה מתכננות טרייד בין השחקנים. בימים האחרונים גיששה חיפה גם בנוגע לחלוץ הצעיר אחמד עאבד. בחיפה טוענים שהעסקה לא סוכמה, אבל ישנה התקדמות משמעותית במשא ומתן.

עמאשה, יחד עם המגן אוראל דגני והקשר דלה ימפולסקי, הגיעו היום (שני) לפגישה עם המאמן אריק בנאדו, בה שמעו כי הם לא בתכניות המקצועיות והתבקשו לחפש קבוצה. כאמור, הירוקים מקווים כי עמאשה יסכים לחזור לקבוצת נעוריו מקרית שמונה, כאשר גם השחקנים שהגיעו ממכבי נתניה לא יהיו חלק מהסגל בעונה הבאה.

עמאשה מסר בתגובה: "נכנסתי לשיחה עם בנאדו והוא הודיע לי שאני לא בתוכניות כי הוא רוצה להביא חלוצים. אמרתי לו שאם זה לטובת מכבי חיפה אין לי בעיה. קרית שמונה היא אופציה מצוינת, אני בודק עוד אופציות בחו"ל".

ימפולסקי הגיב: "מכבי חיפה הודיעה לי שהיא לא מעוניינת בי לעונה הבאה. אני מאוכזב, אבל חשוב לא להוריד את הראש ולהמשיך קדימה. אני מאחל להם בהצלחה".

אוראל דגני: "מכבי חיפה הודיעה לי שאני משוחרר ואחפש קבוצה אחרת. אין לי כרגע הצעות. בקרוב אדע לאן אלך".

ויאם עמאשה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

חיפה תודיע היום או מחר גם לקשר תמיר כהן להגיע לשיחה עם בנאדו, בה ישמע כי הוא אינו בתוכניות לעונה הבאה. עתידו של עודד אלקיים לא ברור משום שעזיבת דגני תאלץ את חיפה למצוא מגן אחר.

במועדון ינסו לקדם גם את עסקת דמטריס חריסטופי. "מדובר בשחקן מהיר מאוד עם יכולת כדרור טובה מאוד, כזה שישדרג את מכבי חיפה", אמר גורם המקורב לעסקה.

אייל גולסה עדיין חזק על הכוונת של קלאב ברוז', אם כי נושא ביורוקרטי מעיב בימים האחרונים על המגעים עימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully