וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה וקרית שמונה החלו במו"מ להעברת גבאי

20.5.2013 / 10:39

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המגן עשוי לעבור תמורת עמאשה. דגני ואלקיים מועמדים לעזוב. הירוקים פנו רשמית לחריסטופי

one

מכבי חיפה וקריית שמונה החלו במשא ומתן רשמי להעברת אלעד גבאי תמורת כסף ושחקנים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בשיחות בין איזי שרצקי ויעקב שחר עלתה אפשרות לטרייד, במסגרתו יעבור גבאי לירוקים תמורת ויאם עמאשה או שחקנים אחרים. בחיפה אישרו הבוקר כי מתנהל משא ומתן בין הצדדים, אם כי לא הושג כל סיכום בנושא. בחיפה אישרו גם כי המגן אוראל דגני, שלאחרונה פורסם כי הוא עשוי לעזוב את הקבוצה, זומן היום לשיחה בנוגע לעתידו. גם עמאשה זומן לשיחה וייתכן שבמהלכה יובהר לו כי הוא עשוי לעבור לצפון.

שחקן נוסף שיוזמן לשיחה הוא תמיר כהן. המטרה היא להשתחרר מחוזהו של השחקן, כ-300 אלף יורו לעונה. חיפה תציע לכהן פיצוי תמורת התרת החוזה, אך לא בטוח שהשחקן יסכים לפיצוי. סוכנו, פיני זהבי, בודק במקביל אופציות אחרות. גל כהן רוצה מאוד לשחק במכבי חיפה וזאת את הסיבות שבגללה הוא לא חותם בבני יהודה, שהגישה הצעה חדשה. כפי שכבר פורסם, מכבי חיפה פנתה רשמית לכהן ולעומרי בן הרוש ממכבי נתניה. גם אבי ריקן, איתי שכטר וקובי מויאל עדיין על הפרק. בימים הקרובים תיערך פגישה עם סוכניו של דקל קינן, שצפוי לחתום על חוזה ארוך טווח. חיפה עדיין לא הגישה הצעה כספית, והבלם יבקש לשמר את רמת שכרו, כ-200 אלף דולר לעונה.

. שחקן הפועל תל אביב עדן שרם עם שחקן מכבי חיפה אוראל דגני. ברני ארדוב
בדרך החוצה? אוראל דגני/ברני ארדוב

מכבי חיפה פנתה רשמית לאומוניה ניקוסיה בנוגע לקשר נבחרת קפריסין, דמטריס חריסטופי. במועדון טוענים כי מדובר בעלויות גבוהות, אבל הנשיא יעקב שחר והמאמן אריק בנאדו מאוד מעוניינים בשחקן ולא מן הנמנע שישקיעו סכומים גבוהים יחסית בשחקן, שנחשב לכשרון גדול בארצו. עוזר המאמן אורי אוזן הגיש חוות דעת חיוביות מאוד על השחקן, ששכרו מוערך ביותר מ-300 אלף יורו לעונה. ובינתיים, ככל שהזמן עובר, מצטמצמות אפשרויות הרכש של המאמן.

החלוץ אנדרה אלבס שהוצע למועדון לפני מספר שבועות לא יגיע לקבוצה. חיפה פנתה גם לקשר אנורתוזיס ריקרדו לבורדה, שהודיע כי סיכם בקבוצה רוסית. הקשר הסרבי מרקו פבלובסקי, שעל המעקב אחריו בעונה שעברה פורסם בוואלה! ספורט, עשוי להגיע כהשקעה לטווח ארוך. הסקאוט אלון חרזי טס לאחרונה לסרביה אך יעזוב את תפקידו מיד בסיום העונה.

החלוץ מוחמד כליבאת חתום על חוזה לעוד עונה במועדון, ובחיפה החליטו לחכות ליורו הקרוב כדי לעקוב אחריו ולהחליט האם להאריך את החוזה. לא בטוח שכליבאת יסכים לחתום על חוזה חדש, משום שבעונה הבאה הוא יהפוך לשחקן חופשי. כך או כך, צפויות התפתחויות מעניינות בגזרת השחקן בקיץ הקרוב. חן עזריאל יעמוד למכירה בקיץ ולא יחזור לירוקים, כך על פי החלטה המועדון. מוחמד גדיר עבר ניתוח וכעת נמצא בשלב השיקום. עדיין לא ברור באיזה שלב יוכל לחזור להתאמן והאם בנאדו יחליט לצרפו לסגל בעונה הבאה.

השוער בויאן שראנוב אמור לחתום בקרוב על חוזה ארוך טווח. שראנוב יהיה השוער הראשון בעונה הבאה ולאמיר אדרי שחתום לעוד שנתיים תהיה אפשרות להחליט האם הוא רוצה להמשיך בקבוצה או לעזוב לקבוצה אחרת, מה גם שבחיפה בונים על שוער הנוער, רון שושן, לטווח ארוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן אומוניה ניקוסיה, דמטריס חריסטופי. EuroFootball, GettyImages
שכרו מוערך ב-300 אלף יורו לעונה. חריסטופי/GettyImages, EuroFootball

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully