וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מתעניינת בקשר נבחרת קפריסין דמטריס חריסטופי

6.5.2013 / 17:20

במועדון בדקו את עלויות שחקן אומוניה ניקוסיה וביררו פרטים עם שחקנים באי. גל כהן יגיע? עלות בן הרוש: שני מיליון שקל

one

מכבי חיפה התעניינה בימים האחרונים בקשר ההתקפי של אומוניה ניקוסיה ונבחרת קפריסין, דמטריס חריסטופי (24). השחקן משחק כקיצוני ימני, אך מסוגל לשחק גם בעמדות אחרות בהתקפה וכבש העונה שבעה שערי ליגה. גורם במכבי חיפה כבר שוחח עם שחקנים בקפריסין וביקש חוות דעת על השחקן.

בשלב זה, חלוצה של מאריבור רוברט בריץ', לא יגיע למועדון, אך ייתכן שבשלב מאוחר יותר מועמדותו תעלה שוב. שחקן נוסף שהוזכר בימים האחרונים כמועמד הוא הקשר הקולומביאני של אנורתוזיס פמגוסטה ריקרדו לאבורדה (25). יש לציין כי מדובר בעלויות גבוהות ועל פי התקשורת הקפריסאית הוא מחזיק בהצעות מליגות בכירות יותר. בימים הקרובים חיפה תאיץ את המגעים לגבי שחקנים זרים.

אם אכן יצטרף שחקן בעמדה קדמית בקישור, ייתכן שבנאדו יחזור לאופציית קשר אחורי ישראלי, קובי מויאל למשל. אם אייל גולסה (סוכניו במגעים עם קלאב ברוז') לא יימכר, לא יצטרף קשר אחורי כלל.

קשר אומוניה ניקוסיה דמטריס חריסטופי. AP
מהירוק של אומוניה לירוק של חיפה? חריסטופי/AP

אחרי ההפסד לעירוני רמת השרון, במכבי חיפה יודעים שהקבוצה תצטרך להמתין למעידה של הפועל תל אביב באחד משני המשחקים הקרובים (הערב מול בני יהודה ובשבוע הבא בדרבי, מול מכבי תל אביב) או לנצח את קריית שמונה במחזור הקרוב, כדי להבטיח לעצמה את המקום השני. למרות הדיבורים על אפשרות לפיה הקבוצה עשויה לאבד את הסגנות, מתברר כי גם ירידה למקום השלישי לא אמורה להשפיע עליה לקראת המשחקים באירופה. חיפה תשחק בעונה הבאה בכל מקרה בסיבוב השני של הליגה האירופית, ב-18 ביולי, וההכנות לא ישתנו. למעשה, ההפסד היחיד של חיפה יהיה בגלל מענק המיקום, שנמוך ב-200 אלף שקל.

"מאז שהעונה נגמרה יש לשחקנים פחות מוטיבציה, זה נכון", אמר אחד השחקנים לאחר המשחק אתמול. "אפשר להבין את התסכול של בנאדו, כי הוא רוצה לסיים את העונה אחרת. ההפסד הזה מוכיח שהסגל הזה צריך לעבור שיפור. אסור להביא שחקנים בינוניים". הקשר אייל גולסה שלא שיחק אתמול בגלל פציעה ממתין להתפתחויות בגזרת קלאב ברוז'. מכבי חיפה הפעילה בימים האחרונים את סוכן השחקנים פיני זהבי כדי שיימצא קבוצה לשחקן, אם כי במועדון לא מתכוונים להכשיל כל הצעה שתגיע הצעה מברוז'.

הקשר ההתקפי הסלובני של מאריבור, גוראן צביאנוביץ' (26), מועמד גם הוא להצטרף בעונה הבאה, אך בחיפה ממשיכים להבהיר שהם חלק מרשימת שמות ארוכה. בקבוצה שוחחו עם בלם בני יהודה גל כהן ובקרוב צפויה פגישה עם סוכנו, גלעד קצב. גם עומרי בן הרוש בא בחשבון, אם כי הוא נמצא בעדיפות שניה בגלל עלויות העסקה. על פי ההערכות, נתניה תדרוש שני מיליון שקל על בן הרוש.

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
אייל גולסה חן עזרא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
פיני זהבי יעזור? גולסה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully