וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה דורשת 1.8 מיליון יורו על טואטחה

7.5.2012 / 9:33

המגן יעזוב אם חיפה תקבל את הסכום. שחר שוקל לרכוש את פבלובסקי מבלגרד. גדיר: "אנו בכושר מצוין". רייטינג נמוך למשחק

מכבי חיפה דורשת 1.8 מיליון יורו על המגן השמאלי שלה, טאלב טואטחה. המגן לא יעבור בשלב זה להאנובר, לאחר שבינתיים העסקה לא יצאה לפועל, אבל ייתכן שתיבדק אופציה אחרת באירופה. אם טואטחה לא יימכר, הוא יחתום על חוזה לחמש שנים בקבוצה. אם הוא יעזוב, חיפה תתבסס בעיקר על עומרי בן הרוש שצפוי לעבור ממכבי נתניה.

חיפה צפויה לפנות לחן עזרא ובן הרוש בשבוע הבא, מיד לאחר משחק הגביע מול הפועל תל אביב. במהלך השבוע צפויה שיחה בין איתמר צ'יזיק לאיציק קורנפיין בעניין העברת שחקנים. קובי מויאל ואריאל הרוש הם השמות היחידים שיעלו. בחיפה שוקלים כעת מי יהיה המחליף של סיידו יאיא בעונה הבאה.

הקשר הסרבי של OFK בלגרד מרקו פבלובסקי (18) הוא אחד המועמדים, אבל העובדה שמדובר בשחקן צעיר, מוכשר ככל שיהיה, עשויה לגרום לכך שחיפה תרכוש אותו ותשמש בשירותיו בעתיד.

הנשיא יעקב שחר נראה מרוצה מאוד בעקבות הניצחון אמש על מכבי תל אביב. המקום הרביעי יספיק לחיפה כדי להגיע לאירופה בכל מקרה, משום שגם אם לא תזכה בגביע תעפיל מהמקום הרביעי – בעקבות העובדה שהפועל תל אביב תסיים כנראה באחד משלושת המקומות הראשונים. עידן ורד, יניב קטן ומוחמד גדיר זכו למחמאות בעקבות יכולתם במשחק אתמול.

במועדון מרוצים מהעובדה שעמאשה חזר לכבוש והוא צפוי לפתוח מול הפועל תל אביב. שחקן בקבוצה אמר אתמול: "עמאשה צבר הרבה ביטחון בשער שהבקיע אתמול, וזה חשוב מאוד לשלושת המשחקים הבאים. עכשיו הוא יכול לחזור למספרים הרגילים".

ורד שסובל מזעזוע מוח נבדק צפוי להיות כשיר למשחק ביום רביעי מול קריית שמונה. אייל משומר, גדיר וקטן לא ישחקו מחשש שיספגו כרטיס צהוב חמישי ולא ישתתפו בגמר. "הניצחון הזה הוא מתוק וקיב אותנו למטרה – הגעה לאירופה", אמר הבוקר גדיר. "שיחקנו כיחידה אחת לוחמת. אנחנו בכושר מצוין בשני המשחקים האחרונים". לקראת המשחק הגביע אמר: "אף אחד לא עוסק בזה כרגע, לפחות עד שנשלים את המשימה דרך הליגה".

בימים הקרובים צפויה החלטה לגבי הצוות המקצועי שראובן עטר ירכיב סביבו בעונה הבאה. ההערכה כרגע היא שגיורא אנטמן לא ימשיך, ואילו אריק בנאדו ימונה למאמן הנוער. אם זה יקרה, בנאדו ייצא עם קבוצת הנוער לטורניר ומחנה אימונים ב-14 ביולי עד ה-5 באוגוסט. שחקנים בקבוצה התפלאו לנוכח העובדה שבמועדון שוקלים לתקן הוראה שתחייב את חלקם לגור בצפון, אך לא יסרבו לכך.

* המשחק המרכזי של המחזור, ששודר בערוץ הראשון, הביא אמש רייטינג ממוצע של 7.1 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully