וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא חשבתי שאהיה במכבי חיפה לנצח"

6.5.2012 / 22:56

אחרי הניצחון על מכבי ת"א, המאמן לא מתרגש מעזיבתו המתקרבת. ניר לוין: "אם ג'ורדי קרויף ישאל, אענה על הכל"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

כמו תמיד, כשמכבי חיפה רואה את מכבי תל אביב היא נראית אחרת לגמרי. אחרי שני הפסדים, הירוקים קיבלו היום (ראשון) את הצהובים בקרית אליעזר ויצאו מהמשבר עם 1:2, שהעלה אותם למקום הרביעי וקירב אותם לאירופה. אלירן עטר עוד העלה את האורחת ליתרון, אבל מיד לאחר מכן יניב קטן השווה וויאם עמאשה כבש את שער הניצחון, שער ראשון אחרי ארבע חודשים לחלוץ.

בסיום ירד יעקב שחר לחדר ההלבשה, לחץ את ידי השחקנים ובירך אותם. בקבוצה צפויים לא לשתף את יניב קטן, מוחמד גדיר ואייל משומר, שספגו היום כרטיס צהוב רביעי, במשחק הבא מול קרית שמונה כדי לא לסכנם לפני גמר הגביע. עידן ורד, שהוחלף לאחר שהתברר שהוא סובל מזעזוע מוח, טופל על ידי הצוות המקצועי וצפוי להיות כשיר למשחק ביום רביעי.

מאמן חיפה אלישע לוי אמר בסיום: "אני חושב שהיה לנו משחק טוב מהרגע הראשון. הגענו לרחבה של היריב הרבה ולמרות שספגנו שער מאיבוד כדור, ידענו לחזור. בחצי השני הלכנו אחורה, בגלל המאמץ מחצי הגמר ועדיין הגענו להרבה מצבים ויכולנו לגמור את המשחק. גם כשספגנו נראנו טוב, היינו קרובים אחד לשני. לא נשברנו מהשער שלהם".

"בסך הכל אנחנו מגבשים הרכב בזמן האחרון, יש לנו יותר מהירות בהתקפה עם עמאשה וגדיר והקבוצה נראית טוב יותר. כדי שנגיע לרמה הרצויה, יש לנו עוד זמן ודרך. אני לא פגוע, הייתה לי קדנציה נהדרת ואף לא חשבתי שאני אעבוד בחיפה לנצח".

כובש השער עמאשה הוסיף: "אנחנו רוצים את המקום השלישי כדי להגיע לאירופה. יש לנו גמר גביע מאוד חשוב ואנחנו הולכים בכל הכוח, העיקר שנעפיל לאירופה. אני שמח שחזרתי לכבוש, חשוב לי מאוד. הייתה לי פציעה מאוד קשה, ישבתי חודשיים בחוץ וקשה לחזור, כי יש סגל מאוד רחב. יש לנו שלושה משחקים, שכל אחד מהם גמר. אם נגיע לאירופה זה רק בשביל הקהל שלנו, שסבל כל השנה. אנחנו רוצים לסיים בטעם טוב ואני מקווה שנעשה את זה".

מאמן הצהובים, ששוב כשלו ברגע חשוב, ניר לוין, אמר בסיום: "הסיכויים לאירופה לא אפסו, אבל הם יותר קשים. נצטרך לקחת שש נקודות ואנחנו לא תלויים בעצמננו. לא ניצלנו מצבים טובים במחצית השנייה, לצערי זה תמיד קורה בחיפה. הבקענו ומהר מאוד ספגנו. ההיסטוריה והחשש עושים את שלהם. כל עוד יש סיכוי לאירופה נתאמץ, ואם לא מגיעים לאירופה זו אכזבה וזה לא מה שמצפים במועדון הזה. ננסה לעשות את המקסימום".

לגבי העונה הבאה הוא הוסיף: "קרויף אמור להביא את הצוות שלו. אני חוזר לעבוד במחלקת הנוער, יש שם הרבה עבודה. אם הוא ישאל אותי, אני אענה על הכל".

מכבי חיפה גברה 1:2 על מכבי תל אביב

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully