וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את מכבי תל אביב

מערכת וואלה! ספורט

6.5.2012 / 22:44

הירוקים עלו למקום הרביעי בתום משחק קצבי וטוב. עטר העלה את הצהובים ליתרון (9), קטן (12) ועמאשה (24) הפכו

מכבי חיפה גברה הערב (ראשון) 1:2 על מכבי תל אביב ועשתה צעד קטן לעבר הבטחת הכרטיס לאירופה. הירוקים עלו למקום הרביעי עם 54 נקודות כשהם חולפים בדרך על פני הצהובים ועל פני מכבי נתניה כאשר נותרו שני מחזורים לתום העונה. שתי הקבוצות הציגו לפרקים כדורגל טוב, קצבי ומלא אירועים בקרית אליעזר ורק המחישו כמה מאכזבת הייתה העונה שלהם בסופו של דבר. משתי קבוצות עם כל כך הרבה כסף וכישרון היה צריך לצפות להיאבק עד הסוף על תואר האליפות.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב לפני יניב קטן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
כשהוא טוב, הכל דופק בחיפה. יניב קטן/אדריאן הרבשטיין

הפתיחה הייתה מסחררת. הירוקים פתחו טוב, אבל דווקא הצהובים כבשו בהתקפה הראשונה שלהם במשחק. גוסטבו בוקולי, שהחליף את אייל גולסה הפצוע, איבד כדור ליד הרחבה שלו והטעות הובילה לשער קל של אלירן עטר. אלא שהתשובה של הירוקים הייתה מוחצת. יניב קטן המשיך בכשור הנהדר שלו ושלח כדור מצוין ברגל ימין לרשת של חיימוב אחרי שלוש דקות. הקפטן בנה גם את שער הניצחון של ויאם עמאשה בדקה ה-24. שער ליגה ראשון לחלוץ ב-2012.

המחצית השנייה הייתה קצבית ומסקרנת. הצהובים התעוררו ושלחו הרבה שחקנים קדימה, אבל המחליף דור מיכה ומואנס דאבור החמיצו ממצבים קורצים. המאמן ניר לוין שלח לדקות האחרונות גם את האריס מדוניאנין, שלא שיחק כשלושה חודשים, אבל זה לא עזר. חיפה ירדה אחורנית, אבל הייתה מסוכנת מאוד בהתקפות מתפרצות, אותן הובילו קטן ועידן ורד במשחק מצוין. גם עמאשה, שמתאושש מפציעה טורדנית וחזר להרכב, הזכיר את כושרו הטוב מתחילת העונה.

הניצחון, כאמור, קירב את הירוקים לכרטיס לאירופה ללא קשר למשחקי הגביע. חיפה, למרות ההודעה על עזיבת אלישע לוי, נראית במחזורים האחרונים כקבוצה נחושה ומוכוונת מטרה שיודעת מה היא רוצה. קשה לומר את אותם דברים על מכבי תל אביב. נראה שחוויה בשלב הבתים של הליגה האירופית לא עשתה רושם על השחקנים של ניר לוין. הצהובים, למרות דקות טובות, לא שומרים על יציבות לאורך זמן וזו בעיה שמאפיינת אותם לאורך כל העונה. ג'ורדי קרויף יבנה את הקבוצה הזו מחדש בעונה הבאה ככל הנראה בלי מאבקים באירופה.

מהלך המשחק

דקה 9: גול! בוקולי איבד כדור ליד הרחבה. קולאוטי הקפיץ לדאבור שבכדור רוחב מימין סידר שער קל לעטר. 0:1 למכבי תל אביב

דקה 12: גול! הירוקים מאזנים במהרה. ורד השאיר לקטן שבעט ברגל ימין מ-18 מטרים לפינה של חיימוב. 1:1

דקה 23: בוקולי הגביה מצוין מימין, עמאשה החופשי נגח מתיבת החמש החוצה. החמצה גדולה.

דקה 24: גול! מהפך. בוקולי הכניס כדור מצוין לגדיר שהקפיץ מעל חיימוב ועמאשה הספיק לדחוק פנימה מהקו. שער ליגה ראשון לחלוץ ב-2012. 1:2 למכבי חיפה

דקה 30: קטן סובב כדור חופשי לחומה, ורד המשיך מהאוויר והכדור טס מעל השער.

דקה 46: גדיר הוציא לקטן שירה ממרחק כדור שחלף בסמוך לחיבורים של חיימוב.

דקה 50: ישראלביץ' הגביה קרן מימין, ניבאלדו נגח ממרכז הרחבה ליד הקורה.

דקה 54: הירוקים קרובים לשלישי. עמאשה נשלח על ידי קטן בכדור עומק מצוין ומזווית קשה ניסה ליישר למרכז, אבל חיימוב יצא מצוין ובלם.

דקה 63: עטר העביר כדור משמאל שנחת על הרגל של מיכה, אבל הקשר שעמד חמישה מטרים מהשער בעט מעל המשקוף. החמצה מזעזעת.

דקה 64: דאבור החופשי ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, אבל הכדור שלו היה רחוק מהמסגרת.

דקה 65: עוד התקפה נהדרת של הצהובים הסתיימה בבעיטה מתוחכת של דאבור מפינת הרחבה למשקוף.

דקה 70: ורד פרץ מצוין ממרכז המגרש ושחרר בעיטה מסובבת שחלפה ליד הקורה של חיימוב.

דקה 72: מכבי תל אביב כולה בהתקפה והירוקים טסו למתפרצת קטלנית. ורד השאיר את ימפולסקי לבד מול חיימוב, אבל המחליף בעט מעל השער.

דקה 86: ניבאלדו איבד כדור ברחבה, עמאשה הקפיץ מעל חיימוב, אבל הכדור הורחק מהקו.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עלי עוסמאן, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, יניב קטן (דניאל צסארץ, 83), עידן ורד (אלון תורג'מן, 73), מוחמד גדיר (דלה ימפולסקי, 64), ויאם עמאשה.

הרכב מכבי תל אביב: גיא חיימוב, קלמי סבן, ניבאלדו, שרן ייני, יואב זיו, גל אלברמן (מוסא קונאטה, 82), משה לוגסי (דור מיכה, 46), גיז'רמו ישראלביץ', מואנס דאבור (האריס מדוניאנין, 76), אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully