וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מעוניינת באדל, בן שמעון יביא את חרסיסיץ'?

השוער שעוזב את הפועל ת"א מבוקש אצל היריבה, רב"ש ירצה להשאיר את אלרואי כהן. בקבוצה מתוסכלים מהדרבי: "מדהים שעם ההגנה הזו סיימנו במקום השלישי", ותוקפים את ליאני: "שופטים מפחדים לשרוק נגד מכבי". שתי הקבוצות יועמדו לדין על התפרעות אוהדים

one

לא מעט חילופי האשמות נרשמו אמש (שני) בהפועל תל אביב אחרי שהושפלו בפעם השלישית ברציפות בדרבי התל אביבי עם הפסד 4:2 למכבי תל אביב. "זו ההגנה אולי הכי חלשה בארץ", אמר אחד השחקנים בסיום. "מדהים שעם ההגנה הזו סיימנו במקום השלישי. אין הסבר למה קרה לנו במחצית השנייה, וזה קרה לנו הרבה מאוד בעונה האחרונה ששחקנים רוצים לשמור על התוצאה ויורדים למטה במקום לדחוף קדימה".

אחד משחקני מכבי עוד עקץ האדומים לאחר המשחק: "המחצית השנייה הייתה צריכה להיגמר עם שמונה שערים. מהדקה ה-30 הפועל נעלמה מהמגרש וזה לא קשור לכושר גופני, אלא זה משהו בראש אצל השחקנים. הפועל אחת הקבוצות החלשות ששיחקנו נגדן העונה".

אומנם האדומים ניסו לא להתבטא כנגד השופט לירן ליאני בסיום המשחק , אבל גם כנגדו היו לא מעט תחושות קשות: "הוא פחד לשרוק פנדל שני", טען אחד האדומים בסיום. "היתה עבירה ברורה על עומר דמארי במצב של 0:2 ואם הוא שורק אותו, המשחק היה נגמר אחרת לגמרי. כנראה שהשופטים פה בארץ מפחדים לשרוק נגד מכבי".

* מההתאחדות נמסר כי גם מכבי תל אביב וגם הפועל תל אביב יועמדו לדין בגין התפרעות אוהדים בדרבי. מאמן הצהובים אוסקר גרסיה יועמד לדין בגין העלבת שופט והתנהגות בלתי הולמת, ואמיר לובין בגין העלבת שופט והתנהגות הלתי הולמת. הדיונים יתקיימו ביום חמישי.

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב מול דויד רוצ'לה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"מדהים שעם ההגנה הזו סיימנו במקום השלישי"/ברני ארדוב

מלבד התחושות הקשות מהמשחק, בקבוצה עסקו גם בהודעת הפרישה של וואליד באדיר בסיום. במועדון לא הופתעו מכך שהקפטן החליט לתלות את נעליו, שכן כבר מספר שבועות ממתינים בקבוצה להחלטה סופית שלו בעניין. באדיר שהחל את הקריירה הארוכה שלו כחלוץ, הוסט לעמדת הקישור וסיים כבלם, מחזיק בשיא ההפועות של שחקן ישראלי פעיל במפעליים אירופאים ורביעי בכלל בליגה האירופית, תלה את נעליו לאחר שכבש לא פחות מ-70 שערי ליגה.

בשבת באדיר יפרוש רשמית ממשחק פעיל מול מכבי חיפה, שגם בשורותיה העביר שנים יפות יחד עם ניר דוידוביץ', שיפרוש גם הוא בסיום. באדיר ישולב ככל הנראה בצוות המקצועי של הפועל תל אביב בעונה הבאה, אך עדיין לא ברור באיזה תפקיד. ייתכן שיהפוך להיות עוזר המאמן, אך האפשרות הזו תלויה בזהות המאמן.

"הרגשתי שהגיע הזמן לפנות את הבמה", אמר באדיר. "זו הרגשה מדהימה לפרוש במשחק מול מכבי חיפה שהיו לי שנים מדהימות גם שם. היו לי גם שנים יפות מאוד בנבחרת ואני רוצה להודות לכולם שם. הכל ביחד היה מאוד כיף ומאוד מרגש. קשה לי אחרי המשחק לסכם את הרגעים היפים שלי בכדורגל וחבל שהפסדתי את המשחק, אבל זה חלק מהחיים. זו לא החלטה שלי אם להישאר במועדון, ואם ההנהלה תרצה אותי בוודאי אשמח. השנה אכזבנו את כולם באמת, אבל בכל זאת הגענו לאירופה וזו חצי נחמה. בעונה הבאה יגיע מאמן חדש וגם שחקנים חדשים. לקבוצה הזו מגיעה להיות כמה שיותר למעלה ואני מקווה שהם יצליחו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
וואליד באדיר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"הרגשתי שהגיע הזמן לפנות את הבמה". וואליד באדיר/ברני ארדוב

חוץ מהפרישה של הקפטן במועדון עוסקים כמובן גם במינוי המאמן. כרגע נראה שמחליפו של פרדי דוד יהיה רן בן שמעון, אך עדיין אין סיכום בין הצדדים. בין בן שמעון להפועל מתקיים משא ומתן שצפוי להסתיים עד סוף השבוע, כשכרגע הסוגיות המרכזיות בדיונים בין שני הצדדים הן אורך החוזה, שכן מאמן א.א.ק לרנקה דורש חוזה ארוך טווח לפחות לשלוש שנים, וגובה תקציב הרכש לעונה הבאה.

הכיוון במשא ומתן נראה חיובי נכון לעכשיו, אך בן שמעון שעדיין מחזיק בהצעות מקבוצות אחרות משהה את תשובותו הסופית. אם בן שמעון אכן יגיע, ההחתמה הראשונה שלו תהיה ככל הנראה קשר עירוני קרית שמונה בריאן חרסיסיץ', שסיים את חוזהו העונה. הקשר מבוקש גם בהפועל באר שבע וגם אצל האלופה היוצאת, אך הוא מעדיף לחתום בקבוצה שתשכור את שרותיו של בן שמעון לאור הקשר המיוחד בין השניים. בנוסף, נראה שבן שמעון ירצה להשאיר את שחקנו לשעבר אלרואי כהן, שנמצא בסכסוך עם ההנהלה שדורשת לקצץ בשכרו.

עלי חטיב, שחקן מכבי נתניה מול בריאן חרסיסיץ', שחקן עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
הרכש הראשון של רן בן שמעון? בריאן חרסיסיץ'/מגד גוזני

מי שיעזבו השבוע את הפועל תל אביב הם סאבו פאביצ'ביץ' ואפולה אדל. שניהם לא יגיעו למשחק בקרית אליעזר ויעזבו את הארץ כבר השבוע. במקרה של פאביצ'ביץ', הוא ממתין להתפתחויות בגזרת המאמן הפועל ומקווה להמשיך גם בעונה הבאה. לעומתו, אדל עזב סופית את המועדון שכן בוריס קליימן אמור להיות השוער הראשון בעונה הבאה, אך ייתכן שעוד נראה אותו בליגת העל בעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי נציגים של מכבי תל אביב, שבדקו גם את האפשרות להחתים את אריאל הרוש, התענייינו בשרותיו של אדל לעונה הבאה, וייתכן כי השוער הקמרוני יהיה המחליף של וינסנט אניימה. בכל מקרה, אדל מחזיק גם בהצעות מצרפת ויחליט בימים הקרובים היכן ישחק בעונה הבאה, כשאופציית מכבי תל אביב בהחלט מעניינת את השוער.

שוער הפועל תל אביב אפולה אדל. קובי אליהו
יחצה את הכביש? אפולה אדל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully