וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בודקת את אופציית אריאל הרוש

האלופה מתכוננת לאפשרות שאניימה יחזור לליל ועשויה לצרף את שוער בית"ר ירושלים. הצהובים יפתחו בהרכב החזק בדרבי

במכבי תל אביב לא מבזבזים זמן בכל הנוגע להכנות לקראת העונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי גורמים במכבי שוחחו לאחרונה עם נציגיו של שוער בית"ר ירושלים אריאל הרוש ובדקו את האופציה לצירופו של השוער לעונה הבאה. אגב, כבר בשבוע שעבר פרסמנו כי מכבי פוזלת לכיוונו של הרוש. במכבי מתכוננים לכך שהשוער הניגרי וינסנט אניימה ישוב בסוף העונה הנוכחית לליל הצרפתית, בה הוא חתום לשנתיים הקרובות ונערכים לאפשרות שהצרפתים לא ישאילו את אניימה לעונה נוספת.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
בדרך לאלופה? אריאל הרוש/אדריאן הרבשטיין

אניימה הוא השוער המועדף על המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, אך בקבוצה מבינים שהסיכויים להשאיל את השוער בתנאים דומים לעונה הנוכחית נמוכים ביותר. כמו כן קיים סיכוי סביר שאניימה יקבל הזדמנות להיות השוער הראשון בליל ולכן בקבוצה נערכים לאופציות חלופיות בין הקורות. גם חזרתו של גיא חיימוב ששיחק העונה בלרנקה הקפריסאית, עומדת על הפרק.

מי שבוודאות לא יגיע לקרית שלום הוא הקשר הקולומביאני ריקרדו לאבורדה שקרוב לסיכום בקראסנודר קובאן הרוסית. בתקשורת הקפריסאית פורסמו ידיעות בסוף השבוע לפיהן לאבורדה סיכם את תנאיו במדים הצהובים, אולם גורמים במכבי אישרו כי בסופו של דבר הוחלט שלא להגיש הצעה כספית ולרדת סופית מהקשר.

וינסנט אניימה שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור להרכב בדרבי. וינסנט אניימה/ברני ארדוב

הצהובים יערכו אחר הצהריים את האימון המסכם, לקראת הדרבי התל אביבי הגדול, מחר (שני) נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. בקבוצה מקווים לזכות בנצחון שלישי רצוף על היריבה העירונית ובכך להשוות את מאזן הדרבים הכללי, שעומד כעת על 44:45 לזכות האדומים.

וינסנט אניימה, שלא שיחק במשחק הקודם נגד קרית שמונה, צפוי לחזור להרכב במקומו של ברק לוי. המאמן אוסקר גרסיה צפוי לעלות הפעם עם ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו, ללא המחליפים כפי שעשה בשני המשחקים האחרונים נגד מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה. היחיד שעדין בספק הוא החלוץ אלירן עטר, שנעדר בשבועיים האחרונים בשל פציעה בברכו ובצוות הרפואי עדין מנסים להכשירו למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully