וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: גיא צרפתי סיכם לעונה

הקשר בן ה-34 נפגש עם ג'קי בן זקן וימשיך עם ניר קלינגר שאימן אותו בהפועל חיפה. ירו בלו מתקרב, דוד רביבו לא ימשיך

יממה לאחר שמונה רשמית למאמן מ.ס אשדוד, ניר קלינגר מתחיל לעבוד. הרכש הראשון שלו יהיה הקשר הוותיק גיא צרפתי, שסיכם את תנאיו על חוזה לעונה אחת בתום פגישה עם הבעלים ג'קי בן זקן. צרפתי בן ה-34 שיחק תחת המאמן בעונה החולפת בהפועל חיפה והשניים ימשיכו לשתף פעולה. כידוע, השניים גם שיחקו יחד במכבי תל אביב. צרפתי ימלא באשדוד את המשבצת של דוד רביבו, שלא מעוניין להמשיך במועדון ויעזוב לקבוצה אחרת.

צרפתי בן ה-34 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב והחל בה את הקריירה. ב-2002 עבר למכבי נתניה ושיחק בה שתיים וחצי עונות ובעונת 2004-05 הצטרף להפועל תל אביב. אחרי עונה אחת בלבד במדים האדומים, צרפתי עבר לעירוני קרית שמונה ושיחק בה ארבע שנים, שבכולן הוא סיים כמלך שערי הקבוצה. משם עבר להפועל פתח תקוה ואחרי שלוש עונות במלאבס, חתם בהפועל חיפה. מ.ס אשדוד תהיה הקבוצה השביעית של הקשר. צרפתי גם הספיק לרשום ארבע הופעות בנבחרת ישראל ו-15 הופעות במדי הנבחרת הצעירה.

על הכוונת של קלינגר נמצאים עוד שני שחקנים ששיחקו תחתיו בהפועל חיפה: המגן ההולנדי טובארנו פינאס והחלוץ מהראן לאלה. לגבי פינאס, כרטיסו שייך למכבי נתניה שדורשת תמורתו פיצוי של כחצי מיליון שקל. לאלה סיים את חוזהו בשורות האדומים ועדיין לא סגר לעונה הבאה. אשדוד מעוניינת גם בקשר הסרבי אלכסנדר דוידוב ובחלוץ הניגרי ירו בלו, ששיחקו אשתקד בבני סכנין.

לגבי בלו מתקיימות שיחות מתקדמות עם נציגיו ובקבוצה מרכזים את כל המאמצים על מנת להחתימו. גם החלוצים הצעירים עומר אצילי מהפועל ראשון לציון ואיציק כהן מהפועל ירושלים על הכוונת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully