וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה היה קורה אם... ערן זהבי היה מגיע להפועל תל אביב

21.5.2013 / 11:52

וואלה! ספורט חוזרת לרגעי המפתח בעונת 2012/13 ובודקת האם הדברים היו נראים אחרת במקרה של שינוי קל בתסריט. והפעם: מה היה קורה אם ערן זהבי היה בוחר לעבור להפועל תל אביב בינואר ולא למכבי תל אביב

ערן זהבי יכול באמת היה להיות היום בהפועל תל אביב. אם טביב והראל לא היו ממררים את חייו בזמן שעזב את המועדון, אם נציגי האוהדים שניהלו איתו דיאלוג לאורך הקיץ לא היו נגררים לחלופות מסרים של קללות ועלבונות, אם פנקס הצ'קים של חיים רמון היה הרבה יותר בטוח מזה של מיטש גולדהאר. גם אחרי כל האם והאם והאם הזה, הכי מתבקש היה שערן זהבי היה בוחר לחזור לארץ לקבוצה בה גדל ובה הפך לכוכב. ובמקום להפוך את מכבי תל אביב מקבוצה יעילה לקבוצה מוחצת, היה מספק לאקסית את העוגן האנושי והמקצועי שהיתה זקוקה לו כדי לחבר את סך השחקנים הטובים שעברו בהפועל תל אביב העונה, לכדי יחידה אחת טובה.

ערן זהבי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
במקום להפוך את מכבי תל אביב לקבוצה מוחצת, יכול היה לחבר את הפועל תל אביב ליחידה אחת טובה/ברני ארדוב

האומנם? בכלל לא בטוח. דווקא בבחירה הלא פופולארית של זהבי בכסף של גולדהאר, יש לא פחות הגיון מאשר תאוות בצע. הפועל תל אביב כנראה היתה מקבלת זהבי אחר מזה שנחת במכבי תל אביב. זהבי שיותר מזכיר גיבור אחר מעונת הדאבל ההיא שחזר הקיץ למדים האדומים – גילי ורמוט. זהבי הרי כבר הוכיח את עצמו בהפועל תל אביב. הוא כבש כל פסגה אפשרית במועדון הזה, מהפסגות המקצועיות ועד הפסגות הרגשיות. שערי אליפות, שערי גביע, שערי ליגת אלופות, אליל האוהדים, סמל ההצלחה. בהפועל תל אביב לזהבי לא היה מה להוכיח, וגם לספורטאי על כמוהו, שסותר כל תרחיש מוקדם, קשה למצוא כוחות ורצונות להגיע לשיאים חדשים.

מכבי תל אביב כנראה שהיתה זוכה גם בלעדיו באליפות. היא היתה עושה זאת בפחות סטייל, אבל היתרונות שלה על הליגה עדיין מוחלטים גם ללא ערן זהבי. זהבי, בגאונותו לעשות תמיד את הדבר הנכון ברגע הנכון, פשוט הלך לקבוצה שתאתגר אותו. קבוצה שתפעיל אצלו מחדש את בלוטות הרעב שקצת אבדו. עם קהל שהוא יצטרך לכבוש. עם קבוצה שהוא יצטרך להגשים לה את כל החלומות. עם מאמן שלא מכיר אותו. זהבי ידע שהפועל תל אביב צריכה גיבורים חדשים, ולאו דווקא את ערן זהבי. אצלה, הוא היה גומר כסמל הריקבון. במכבי הוא פשוט הפך לחלק מההצלחה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים, ערן זהבי. ברני ארדוב
בהפועל תל אביב היה גומר כסמל הריקבון, במכבי תל אביב הפך לחלק מההצלחה. זהבי חוגג עם החברים בצהוב/ברני ארדוב

מה היה קורה אם...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully