וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "יש הרבה מה לתקן, זה יותר מנטלי מאשר כדורסל"

19.5.2013 / 22:05

מאמן אילת יודע שקבוצתו חייבת לשנות גישה במשחק החמישי והמכריע מול ראשל"צ. בן דוד: "אנחנו יודעים שיכולים לנצח"

הפועל אילת קיוותה לגמור את הסדרה שלה מול ראשון לציון כבר הערב (ראשון), אבל קבוצתו של עודד קטש פגשה בבית מכבי יריבה נחושה וחדה. ראשון לציון שלטה מתחת לסלים ונהנתה ממשחק מצוין של אדריאן יוטר, עמית בן דוד, ג'וליאן רייט וניצן חנוכי בדרך לניצחון 70:79. סדרת רבע הגמר בין השתיים תוכרע ביום חמישי הקרוב במשחק החמישי שייערך באילת, והמנצחת תפגוש בחצי הגמר את מכבי חיפה.

"הפסדנו את המשחק במחצית הראשונה", אמר בסיום מאמן אילת עודד קטש. "שוב אנחנו פותחים לא טוב את המשחקים, לא מספיק אגרסיביים, וכשזה קורה הרבה יותר קל לשרוק עבירות נגדנו. כרגע יש לנו עוד הרבה מה לתקן, אבל זה יותר מנטלי מאשר כדורסל. נצטרך לבוא מוכנים למשחק מספר 5. צריך להביא את הדברים הטובים למאני טיים, זה משחק על עונה שלמה. עבדנו קשה בשביל יתרון הביתיות הזה, ואני מקווה שנקבל דחיפה מהקהל. כל השנה אמרתי שהרמה זהה בליגה והכוח המרכזי של ראשון לציון זה שיש להם כוח גדול בצבע. לא עשינו עבודה מספיק טובה עליהם ולא הצלחנו לנטרל את היתרון שלהם".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו איכשהו תמיד משחקים יותר טוב אחרי שאנחנו מקבלים מכה". קטש/אדריאן הרבשטיין

"אני חושב שעד עכשיו מבחינה מנטאלית ראשון הגיעו יותר טוב לסדרה, למרות המשחק השני", הוסיף קטש. "יש אופי לקבוצה, ואנחנו איכשהו תמיד משחקים יותר טוב אחרי שאנחנו מקבלים מכה, כמו שקרה במשחק השני, זה קרה לנו הרבה השנה, וזאת הסיבה שהיינו יציבים העונה כי לא נכנסנו למשברים, באנו אחרי הפסדים ועשינו משחקים טובים. אני מקווה שנדע לעשות את זה גם הפעם במגרש הביתי. קשה להתמודד עם עוד 17 כדורים שהם לקחו. זו המלחמה שלנו ושם הפסדנו את המשחק. הפסדנו את זה בחצי הראשון, אבל כשמגיעים למצב הזה הכל יכול לקרות. אם היינו פותחים את המשחק עם אותן האנרגיות של החצי השני אז הדברים היו אחרת. יש לנו משחק אחד וצריך לבוא ולהיות עם האנרגיות הנכונות. החיסרון של אבי בן שימול משמעותי עבורנו, הופך אותנו לקצרים ברוטציה, רוטציה של שבעה שחקנים. אנחנו חסרים את אבי, אני לא בטוח אם הוא יהיה כשיר ליום חמישי אבל נתמודד עם מה שיש".

קטש התייחס ליכולתו של כוכב הקבוצה סקוטי הופסון, שסיים את המשחק בחמש עבירות וקלע 9 נקודות ב-4 מ-9 מהשדה, ואיבד ארבעה כדורים. "סקוטי יהיה בסדר, וזה לא משנה כמה הוא יקלע. לא עובר עליו יותר מדי, היה לו משחק פחות טוב במשחק שעבר. סקוטי הוא שחקן עם יכולות מאוד גבוהות", אמר המאמן.

שחקן מכבי ראשון לציון אדריאן יוטר מול שחקן הפועל אילת טוני יאנגר. ברני ארדוב
הוביל את ראשון לציון בהתקפה ובהגנה. יוטר מול יאנגר/ברני ארדוב

ראשון לציון שלטה 30:47 בריבאונד, ואדריאן יוטר הוליך את קלעיה עם 25 נקודות ו-5 חסימות. ראשון לציון קיבלה תפוקה גדולה מעמית בן דוד (20 נקודות, שיא קריירה של 5 מ-7 לשלוש) וניצן חנוכי (11 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 חטיפות, שיא קריירה של 28 נקודות מדד). "במשחקים כאלה לוקחים הכול, אף אחד לא רוצה ללכת הביתה", אמר בסיום עמית בן דוד. "באנו ונתנו הכול, היינו אגרסיביים, הפגנו את היכולות שלנו וניצחנו. אני שמח להיות על המגרש, שמח שזה בא לידי ביטוי באופן אישי גם בשנה שעברה וגם היום, כיף במשחקים כאלה במיוחד. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לנצח את הסדרה. יש לנו עוד משחק ביום חמישי, אילת קבוצה מצוינת, קיווינו שזה יגיע למצב הזה, והכול מתנקז למשחק הקרוב. לאורך העונה ניצחנו הרבה יותר בחוץ ושיחקנו יותר טוב בחוץ. אין לנו הסבר לזה, ניצחנו את המשחק הראשון באילת ואז קיבלנו חבילה בבית. הכול מתנקז למשחק אחד על כל הקופה בחוץ. נקווה שנראה את כל מה שאנחנו יכולים. האמנו בעצמנו ותיארנו שזה יגיע למשחק מכריע. עכשיו הפנים ליום חמישי".

שחקן מכבי ראשון לציון עמית בן דוד. ברני ארדוב
"אף אחד לא רוצה ללכת הביתה". בן דוד/ברני ארדוב

מאמן ראשון לציון רוני בוסאני: "יש שחקנים כמו בן דוד וחנוכי שאיתם אפשר ללכת לכל מלחמה, תמיד. הם אף פעם לא יוותרו. גם אדרין וג'וליאן, יש כאן חבר'ה טובים ואני נהנה איתם באימונים ובמשחקים. יכול להיות יום יותר טוב או פחות טוב, הם לא מוותרים ורוצים לנצח. עם זה אנחנו הולכים לסדרה הזאת, גם במשחק הקודם לא ויתרנו ואיפשהו לא ניצחנו את המשחק, אבל היום היה יום יותר טוב, שמרנו על המפתחות שרצינו לשמור, ניצלנו את אי ההתאמות שהיו לנו, עשינו את הדברים נכון. מגיע כל הכבוד לחבר'ה שלנו. אנחנו משחקים טוב גם בלי זר נוסף ומתקדמים הלאה. יש לנו את המפתחות שלנו ורוב הזמן עמדנו בהן במשחקים. רצינו ללכת למשחק חמישי, ונלך למשחק חמישי בכל הכוח".

מאמן מכבי ראשון לציון רוני בוסאני עם שון דאוסון. ברני ארדוב
שמרו על המפתחות. בוסאני עם דאוסן/ברני ארדוב

בוסאני החמיא לבן דוד וחנוכי: "תענוג להיות כל יום עם בנדה וחנוכי. קל להסביר את בנדה, הוא מקצוען, עובד ברמה הכי קשה שיכול להיות, הכי מקצוענית שאפשר לבקש, והוא לא צריך מאמן בכלל. הוא יודע לשמור על הגוף שלו, הגוף שלו זה הנשק שלו, כל המחמאות. יש לי קבוצה, ובקבוצה נמצאים הישראלים והזרים, וכולם צריכים לשחק ולתת והם נותנים. אין הפרדה, אני לא רואה את זה כהפרדה. אנחנו משחקים עם פחות זר, והישראלים התעלו, החבר'ה האחרים שמקבלים את הדקות התעלו ומשחקים מצוין".

שחקן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי (שמאל) מול שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. ברני ארדוב
יש לבוסאני עם מי להילחם. חנוכי מול אפיק ניסים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully